Çook sinirli birisiyim yani en ufak saçma sapan bir konu ds sinirleniyorum?

Çok sinirli birisiyim en ufak saçma sapan bir şey için sinirleniyorum kırıcı konuşuyorum ağzıma geleni sayıyorum kendime bir türlü engel olamıyorum böyle olmaktan çok yoruldum ben istemiyorum böyle birisi olmak ama kendşme de hakim olamıyorum bir de uslubum berbat durumda kırıcı ve keskin bir dil ile söylüyorum herşeyi birii yardım edebilirmi nasıl düzeltebilirim kendimi fikri bilgisi olan var mı (psikiyatri pskoloğa gitmek istiyorum ama randevu yok alamıyorum hala uğraşıyorım)?
Çook sinirli birisiyim yani en ufak saçma sapan bir konu ds sinirleniyorum?
Cevapla