Güncellemeler
+1 yıl
Açıksözlü
Güncellemeler
+1 yıl
rahat olması?

Hayır hoşuma gitmez fazla vıcık vıcık insan sevmiyorum özellikle konu erkeklerse daha da sevmiyorum herkes haddini yerini bilmeli bir duruşu olmalı mesafesini korumalı babamın oğlu olsa bile bana karşı çok fazla vıcık vıcık davranamaz rahat olamaz kesinlikle benden çekinmeli bir şey söylerken iki kez düşünmeli
Evet. Ben utangaç erkekleri sevmiyorum ne varsa söylesin İyi kötü hiç fark etmez çok hoşuma gidiyor nedense
açık sözlü ve ağzı iyi laf yapan erkekler benim için her zaman bir sıfır öndedir
Teşekkür
Rica ederim
Öyle olmalı
Eyvallah Capu.
Rica ederim
Cevap
1Cevap
Evet açık sözlü olmasını isterim.
fazla rahat olması hoşuma gitmez
Karşı cinsle ilgilenmiyorum.
Kankamsa evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?