Deliriyor muyum yoksa psikolojide başka ismi var mı?

Bende over thinking var. Her şeyi olduğundan çok daha düşünüyorum. Yazmaya başladım. Kitaplığım defter dolu. Hayal kuruyorum , yasamak istediğim hayati düşünüyorum. Bunları hikayelestiriyorum. Anne ve babam ayrı. Çok uzun zaman oldu. Evde babam babamın eşi kız kardeşim ve ben varız. Babamın eşi ile aramız iyi. Zaman zaman arkadaş gibiyiz. Annemle hiç bir problemim yok çok şükür. Son zamanlarda kafama takılan ciddi bir şeyler var. Ondan korkuyorum. Sanki ben yatarken kapı açılacakmış, elinde bıçakla üstüme saldıracakmış gibi geliyor. Ya da babamın boğazını kesecekmiş, sonr bize saldıracakmış gibi. Gece uyuyamiyorum. Gözlerimi dikip kapıya bakıyorum. Psikolojisi bozuk biri değilim. Aksine uzun zaman psikoloji dersleri aldım. Ama bunu çözemedim. Sebebi nedir? Lütfen sorumu ciddi bir olgunlukla cevaplar mısınız?
Deliriyor muyum yoksa psikolojide başka ismi var mı?
Cevapla