Maddi durumumuz yüzünden arkadaşlarım beni egolu görüyor, ne yapsam?

Ailemin maddi durumu iyi, iyi bir semtte yaşıyoruz Allah'a şükür. Ama ben babamın parası var nasıl olsa diyip yatmıyorum, üniversite sınavına çok iyi hazırlandım ve iyi bir devlet üniversitesinde hukuk fakültesini okuyorum, 2. sınıf bitti. Hiçbir zaman egolu biri olmadım, bencil biri değilim hele paradan bahsetmeyi hiç sevmem. Arkadaşlarımlayken de oturduğum semti söylemeyi hiç istemedim çünkü hemen zengin şımarık imajı bırakıyor insanların gözünde. Bir şekilde kıyafetimden telefonumdan anladılar 2 senedir. Ve hiçbir kötü sözüm olmamasına rağmen artık beni dışlıyorlar. Mesela moral vermek istediğimde tabi senin durumun iyi bizi nasıl anlayacaksın ki falan diyorlar yardım etmeyi teklif ediyorum onu da kabul etmiyorlar. Sizce kendimi nasıl kabullendirebilirim?

Maddi durumumuz yüzünden arkadaşlarım beni egolu görüyor, ne yapsam?
Cevapla