Dipte olduğunuzu anladığınızda nasıl ayağa kalktınız, kendinizi nasıl değiştirdiniz?

Uzun süredir aynı noktada sayıyorum. Bir şeyler yapmalıyım biliyorum ama hiçbir şey elimden gelmiyor. Sanki yapsam çok bir şey değişmiyecek gibi hissediyorum. 19 yaşındayım, bu 2. sene mezuna kalışım olucak. Seneye tekrar gireceğim. Okul hayatım kötü, sosyal ilişkilerim kötü, asosyalin tekiyim. Bana sorarsanız, aciz, tembel, korkak, yalnız sünepenin tekiyim. Kendimi çok değersiz hissediyorum. Sanki aldığım havaya bile yazıkmış gibi, bu ruh halinden çıkamıyorum. Tek yaptığım aynı müziği binlerce kez dinleyip, oturmak... Hiç rahat değilim, avuçlarımı tırnaklıyor, dizlerimi sallıyorum. Yaptığım hiçbir şey zevk vermiyor. Boşlukta öylece sallanıyorum...

GITTIKÇE DAHA DA BATIYORUM LÜTFEN SIZ BU RUH HALINDEN NASIL ÇIKTINIZ, YOL GÖSTERIN BEN YOLUMU BILMIYORUM. YOLUM VAR MI ONU DA BILMIYORUM. YARDIM EDEN ETMEYEN HERKESE TEŞŞEKKÜR EDERIM HUZUR SIZINLE OLSUN BEN HIÇ TADAMIYORUM.

Dipte olduğunuzu anladığınızda nasıl ayağa kalktınız, kendinizi nasıl değiştirdiniz?
Cevapla