Uzun süredir aynı noktada sayıyorum. Bir şeyler yapmalıyım biliyorum ama hiçbir şey elimden gelmiyor. Sanki yapsam çok bir şey değişmiyecek gibi hissediyorum. 19 yaşındayım, bu 2. sene mezuna kalışım olucak. Seneye tekrar gireceğim. Okul hayatım kötü, sosyal ilişkilerim kötü, asosyalin tekiyim. Bana sorarsanız, aciz, tembel, korkak, yalnız sünepenin tekiyim. Kendimi çok değersiz hissediyorum. Sanki aldığım havaya bile yazıkmış gibi, bu ruh halinden çıkamıyorum. Tek yaptığım aynı müziği binlerce kez dinleyip, oturmak... Hiç rahat değilim, avuçlarımı tırnaklıyor, dizlerimi sallıyorum. Yaptığım hiçbir şey zevk vermiyor. Boşlukta öylece sallanıyorum...
GITTIKÇE DAHA DA BATIYORUM LÜTFEN SIZ BU RUH HALINDEN NASIL ÇIKTINIZ, YOL GÖSTERIN BEN YOLUMU BILMIYORUM. YOLUM VAR MI ONU DA BILMIYORUM. YARDIM EDEN ETMEYEN HERKESE TEŞŞEKKÜR EDERIM HUZUR SIZINLE OLSUN BEN HIÇ TADAMIYORUM.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer