Arkadaşım bu hafta buluşmayalım, haftaya buluşuruz deseydi ben aynı aşağıdaki gifteki gibi olurdum 😅

Arkadaşım bu hafta buluşmayalım, haftaya buluşuruz deseydi ben aynı aşağıdaki gifteki gibi olurdum 😅

Ben kolay kolay plan bozmam garantici bir insanım hayatımda mükemmelliğin önemi büyük rol oynar
Buda onlardan bir tanesi eğer ki ekiliyorsam
Planı bozan karşı tarafsa
bir daha o insanla görüşmem çok zor
Hayal kırıklığı yaşarım, boşuna mı hazırlandım bu kadar diye aynaya bir bakarım. Kendime bir öpücük atar gel seni gezmeye çıkartayım derim tek başıma gezerim
Mutluluğa gel ahshshs.
Çok tepkim olmazdı. "Ne yapalım sonra buluşuruz." Derdim ve evde kalacağım için ben de mutlu olurdum. 😂😂
Bozulurdum. Bir plan yapıldıysa o plana uyulmalı. Geçerli bir mazereti olur, o zaman başka tabii.
Cevap
6Cevap
Aşırı sinir krizine yol açıyor. Ona tamam canım diyip kendi kendimi yerim sinirden ben
Tepki vermezdim
Sinirlenirim ama yapacak bir şey olmayacağı için de normale dönerim hemen.
Planı bozana sabun bombası gönderirim zmzm
Önce mazerete bakarım keyfi mi değil mi. O an bi ifrit olurum sonra madem bu kadar giyindim der kendim solo çıkarım
Plân değişikliklerini sevmiyorum. Kendimi, işlerimi ona göre ayarlamış oluyorum. O plân belirlendiyse yapılmalı. Sinir bozucu oluyor, agresifleşiyorum.
Sebebi nedir o kadar hazırlandık ettik derim sonrasında kendim çıkar bi hava alırım boşuna mi hazırlandım ayol diye
Küfür ediyorum 😃
Çıkar tek takılırım ya dışarı planı iptal olmamammamamamalı
Başka bir plan yaparak😅
Kendimi yatağa bırakırdım sonraymış diyerek.
Sevinir hemen sevgilimle buluşurum 😀
Sinirlenirim biraz, sonra tek başıma giderim
Genelde sevinirim
Sinirlenirdim ya hevesim kaçardı
plan değişiklikleri asabımı bozar benim
İsyan
Ben alışığım kdjxj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?