Günaydın, hayırlı günleriniz olsun. Sabırlı mısınız?

Sabretmek zor bence. Ama değer verdiğim biri bana " Sabır bir çiçektir, mutlaka açar " diyor.

Günaydın, hayırlı günleriniz olsun. Sabırlı mısınız?
Günaydın, hayırlı günleriniz olsun. Sabırlı mısınız?
Cevapla