Sabretmek zor bence. Ama değer verdiğim biri bana " Sabır bir çiçektir, mutlaka açar " diyor.

Sabretmek zor bence. Ama değer verdiğim biri bana " Sabır bir çiçektir, mutlaka açar " diyor.

Günaydınlar.
Her zaman sabırlı biri oldum ve sabretmeyi bildim. Sabırla her yolun sonu huzur oluyor.
Cevap
8Cevap
Sabırlı değilim.
İyi geceler
Evet sabırlı biriyim. Bunu yeni farkettim ama 🙂
O zaman o çiçek açana kadar sabredeceksin.
Hiç değilimdir. Kötü alışkanlık
aynen sabir da bir nimet dir
Sebebini ve sonucunu bilmem lazım
Günaydın, aynı güzel dilekler size de gelsin.
Sabırlı değilim.
Evet.
Sabırlıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?