Hayatına aldığın insanlarla çıkarttıklarını düşündüğünde hangisi daha fazla? 👀


Aldıklarım daha fazla. Gidenlerin de kendi tercihiydi. Ben gelene git gidene de dur demem. Benim zorlamamla olmaz hiç bir şey. Daha önce de söylemiştim, kendi istemeyenin ben istiyorum diye yanımda ya da hayatımda olmasının benim için bir anlamı ya da değeri yok. Giderken beni yerin dibine falan sokmaya çalışanı da tekrar almam hayatıma.
şimdi hayatımdan çıkardıklarımı da bir dönem hayatıma almış olduğum gerçeğinden yola çıkarsak, hayatıma aldıklarım elbette daha fazla.
hayatımda kalanlar mı çıkardıklarım mı dersen, çıkardıklarım daha fazla
Hayatıma kolay kolay kimseyi almam. Çıkarmam da kolay olmaz.
Çıkardığım kişi bu konuda çok çabalamış olmalı ki çıkarmışımdır.
Çıkarttıklarım daha fazla.
Ve çıkartmak üzere olduklarımda var.
Sadece zamanını bekliyor..
Rica ederim ablamcımcım.😏😏😏😏❤️
Cevap
28Cevap
Çıkardıklarım daha fazla
Hayatıma aldıklarım çünkü eğer bir gün hayatımdan cikartacaksam neden alıyım.
Boşa yer kaplamaya gerek yok.
çıkardıklarım.
byle olmasından da asla şikayetçi değilim
işe yaramayan çöpler gereksizler temizleniyo
Pek kimseyi almam hayatıma, kimse yok desem yeridir. Hâliyle almadan çıkaramayacağım için aldığım da yok, çıkardığım da.
Aldıklarım fazladır. Pek çıkartma gibi bir yapım yok ama hissettirmeden mesafe koyar kendi dünyama çekilirim daha çok.
Çok insanla tanışırım paylaşımım da olur ama önüne gelenle yakınlık kurmam çok hassasım üzüyorlar beni😅
😂😂🙈
Aldiklarim fazladir. Kolay gelmedikleri icin kolay da cikarmam.
Kolay kolay insan silmem, aldıklarım fazladır.
Cikardiklarim fazladir.. cok insanlar ile samimi olmayi sevmem.
Hayatıma aldığım insanlar fazladır çıkmak isteyen kendi gider
Kolay kolay herkesi hayatıma almam , alırsam da yalan ve saygısızlık olmadığı müddetçe çıkarmam.
Orantılı diyelim hayatıma her giren bi şekilde çıkardı kendini
Kredi kartıyla aldıklarım daha fazla nakit kullanmayı sevmiyorum harcıyorum 😂
Hayatıma almadan çıkaramayacağım ve şu anda da yalnız olmadığım için aldıklarım daha fazla :)
Aldiklarim fazlaymis telden degil de zihinden cikardim cogunu
Çıkardıklarım fazla. Hayatıma fazla birisini almıyorum
delete ettiklerim cok be kankss iyi geliyor
tavsiye ederim
Mavi tık olduğu halde cevap verilmemesi en önemli çıkarma sebebim. Evet çıkardıklarım fazla.
Neredeyse tek başına kaldım.
Eşit … kalanlar azınlıkta
Çıkardıklarım.
Hayatıma aldığımda çıkardığımda azdır.
Son zamanlarda çıkardıklarım.
Aldıklarım çok fazla.
Aldıklarım çıkarmak kolay
Kimseyi almıyorum hayat benim değilmi
Kesinlikle cikarttiklarim
çıkarttıklarım çok fazla bu aralar
Giren çıkan çok kalabalık
Aldıklarım az
Çıkardıklarım 😎
Hayatımdan çıkardıklarım
Çıkardıklarım daha fazla.
Tabiiki cikardiklarimiz coktur
Aldıklarım daha fazla
Aldığımı çıkardığım için eşit 😂
Çıkartıklarım sanırım
Hayatıma aldığımda yok çıkardığımda yok
Çıkardıklarım.
Aldıklarım fazla
İkiside az
Çıkardıklarım dhfhhg
Çıkardıklarım
Aldıklarım
Çıkarta çıkarta hayatımda insan kalmayacak yakında
Aldığım yok
Aldıklarıma
Çıkardıklarım
Çıkardıklarım
Çıkardıklarım fazla
Aldıklarım daha fazladır
Biri gelir biri gider çok takılmamak lazım
çıkardıklarım
Eşit
Çıkardığım
Çıkarttıklarım
Çıkardıklarım
Çıkardıklarım valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?