Sizce bu normal geçici bir şey mi yoksa gitmemi gerektiriyor mu?

Tüm üzüntü, negatif halelerimi bir kenara atıp unutmak adına 1 haftadır temizlik ile kafamı dagitiyorum. Ona yoğunlasmak tüm her şeyi unutturuyor. Ama şu 3 gündür fark ettim sanki takıntı derecesine doğru gidiyor çünkü her gün korak ile her yeri silmeye başladım mesela az önce her yeri sildim ama tam silememiş gibi hissediyorum içimde kaldı sabah yine silicem tekrardan. Psikiyatriye gidiyordum ilaç kullanıyorum normalde ama hafif. Gitmemi gerektiren bir durum mu sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Korak yazmışım klorak olucak
Sizce bu normal geçici bir şey mi yoksa gitmemi gerektiriyor mu?
Cevapla