Genel olarak neleri seversiniz? Kendinizi biraz anlatabilir misiniz?

Ne size iyi gelir ne size kötü hissettirir? Çok az insan gerçekten kendini tanıyor. Siz kendinizi tanıyor musunuz?

Mesela;Her zaman pozitif olmak zorunda değilsiniz. Bazen;üzgün, endişeli, kırgın, korkmuş ve sinirli hissetmeniz tamamen normaldir. Duygulara sahip olmak sizi olumsuz insan yapmaz. 😊Umarım sizinde güzel yürekli meziyetleriniz vardır. Yansımalar 💙

Genel olarak neleri seversiniz? Kendinizi biraz anlatabilir misiniz?
Cevapla