Zaman geçtikçe çok daha farklı bir insan oluyoruz. İsteklerimiz değişiyo hayallerimiz değişiyo, biz değişiyoruz...

Peki, önceki sen ile şimdi ki sen arasında nasıl bir fark var
23/07/22 22:40
Zaman geçtikçe çok daha farklı bir insan oluyoruz. İsteklerimiz değişiyo hayallerimiz değişiyo, biz değişiyoruz...

Peki, önceki sen ile şimdi ki sen arasında nasıl bir fark var
23/07/22 22:40
Her sene her ay hatta her günüm arasında mutlaka fark vardır. Bu farkın sabit bir ülçütü belki yoktur ama şu düstur "iki günü eşit olan zarardadır" hayatımda olduğu sürece her zamana fark olacaktır.
Bu sene bazı olaylardan dersler çıkardım ve daha temkinli ve seçici davranmam gerektiğini farkına vardım
Olaylara daha çok farklı açıdan bakabildiğimi hissediyorum insan her sene akıl alıyor her sene olgunlaşıyor
Cevap
5Cevap
Fark aynı yine acı çekiyorum
daha fazla umursamazım olaylar karşısında daha fazla sakinim..
Umursamaz olmak her zman iyi gelmiyo. Sessiz kalmak sakin kalmak bazen acıtıyor canı. Umursamaz görünmek güzel lakin keşke gerçekten umursamasak... İçimize atmasak mesela, içimizde kalmasa hislerimiz...
içime atmayı bırakalı çok oldu
ancak umursamaz olmak hiç düşünmemek yani olayları akışına bırakmak ne yaparsan yap bir şekilde hayat kontrolünde değil zaten
olabilir, haklı olabilirsiniz:/
Aklımın başıma gelmesi
İş tecrübesi anlaminda ciddi ilerleme
hiç bir farkım yok aynıyım
neden ki yaa hala fitim
napayım kız o kadar spor yapıyom birazda görgüsüz olayım 😂😂
yaa ama öyle deme 5 senedir aynı tempoda çalışmak kolaymı fjfnf
saol yaa
Pek bi fark yok
Umarım olur. Ama düşündüm de ümidim daha yeşildi :)
Umutların yeşerdi derler ya yeşillik canlılık
Düşüncelerim daha aydınlıktı yani
Teşekkür ederim :) Umarım senin de daha iyi olur gelecek yılın
Siz de sağ olun :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?