
Kötü kötü düşünceler geliyor tövbe tövbe 😬
Senin aklından ne geçiyor?

Kötü kötü düşünceler geliyor tövbe tövbe 😬
Senin aklından ne geçiyor?
Canan Dağdeviren olmak isterdim. "Medikal teknoloji alanında çalışarak pilsiz çalışan giyilebilir bir kalp çipi (PZT MEH) ve cilt kanserini teşhis eden bir cihaz geliştirdi. Forbes'in 30 Yaş Altı Bilim İnsanı listesinde de yer aldı." Türk fizik mühendisidir. Ülkenin gururlarından sayılmalı ve kendisinin ciddi hayranıyım. 😇
Kadının yıllar içinde kazandığı itibari hemen çalacaksın yaa. Kul hakkını girdin bak 😃
Hayır öyle değil daha çok çalışır daha çok adını gururla taşımak için varımı yoğumu ortaya koyardım. Canan Hoca sevdamı sorgulatma bak. 😁
Madem çalışmak istiyorsun şimdi yap. Bahaneler yükleniyor...
Bunun için işi gücü bırakmam üniversiteye yeniden hazırlanmam TM ci olmama rağmen Sayısal çalışmam 4 yıl mühendislik fakültesine ek yurtdışında kabul görmem lazım. Bir Canan Dağdeviren olamam ve bu bir bahane değil kabulleniştir kardeşim.
Kardeşim sen kabul ettiğin hayatı yaşarsın hadi bakım 😎
İbrahim Tatlıses diyormuşum ahsjjda komik hareketler sergileyip videoya almalarını isterdim, canım sıkılınca açıp açıp gülerdim. Bu işin masum bakış açısı tabii 🤪 aşağıda yazmışlar ama cumhurbaşkanı en doğru seçim olurdu, katılıyorum onlara.
Sen zaten İbo olmuşsun 😃
https://www.youtube.com/watch?v=MHCuAFU0b1A
Ne alaka yaaa :D
Al işte
Elon Musk.
Teşekkür ederim beyefendi
Seni 🥳🥳
Döver miydin beni 🙄
Rica ederim ✨
Cevap
14Cevap
Gıcık kaptığım biri olurdu kesin.
Valla hayatı dar ederdim, o'na 😬
Nasıl muhteşem bir şey olurdu 😎
Ben de senin bedene geleyim. Ama sadece tatil günlerinde çok güzel olurdu 😎 çörekler, tatlılar, balkonlar, gezmeler.
Hayret böyle şeyleri nasıl haber vermeden durabildin bu saate kadar ya 😃
😂😂 Hiç şüphem yok. Umarım serçe parmağını kapıyı çarparsın
Tüm enerjimi sana gönderiyorum bekle sen 😃
Bereket bereket benim enerjime kapatamazsın. 😎
😂😂 Bir an vurdun sandım ya. Ne güzel, daha güzel geçsin 😎
😂😂 Çık çık.
Hovarda oldun iyicene yahu
@tiryakinimtiryakin 😃 sjssj
https://www.youtube.com/embed/RWwce3C5UbkAndırıyor sanki.. 😄
2:48-3:00 😃
🙏😊
Nikola Tesla'yı esir alırdım
Henry Cavill
Kesinlikkkleeee

Jamie Dornann 🖤😍
Soruyuu geç görmüşüm ama olsun geç oldu güç olmadı 💃🏻😅
Bak bak bak 😃
😅😅😅😅
Hmm ne güzel bir soruymuş bu böyleee acaba kimi alsamm
Neyse yazmıcam birini bulurdum 😄
Güzel baktığın için 😎 güzel
Güzel olduğu için güzel baktım ve güzel gördüm 😌
@Pnrakgl aa yoo aslında ben yoğumm
Elon Musk ya da dünya zenginlerinden birinin bedenini ele geçirip tüm mal varlığını Afrika'da ki yardıma muhtaç insanlara bağışlarım, kuyu falan yapılır. Benim sayemde sevap da kazanmış olurlar. 😏
Çok zeki çok profesyonel 😂
Cumhurbaşkanının bedenine girip ülkeyi düzene sokardım.
Çakal.
O sözleri hangi kafayla yazdığını merak ediyorum.
Gidem de vesikalık çektirem, oturup gülümserim, zor ama 3 saniye sürüyor vesikalık. Neyse ki!
Gülümseyemem dedim 3 saniye vesikaya yeterli dhshagahh
@beyazorkidem gulumseyemiyorum 🤕
🤣🤣🤣🤣
Siyasilerden biri de şimdi söylemeyeyim, her neyse diğer kişiye geçicek olursam Merve Boluğur'un yerine geçmek isterdim. Mental sağlığını, yaşadıklarını, böylesine linç ile nasıl baş ettiğini merak ediyorum. :D
Yengecin birini esir alır duşa girer heryerini incelerdim 😂😂😂😂
Sen onla da kalmaz kendi bedenin ile görüşüp kendi kendine hallenirdin.
Evet hallenmezdim direkt hallederdim zjjxjx
Adını yazmaya korkuyorum Silivri soğuk diyorlar. Bir kerecik yerine geçseydim, istifa ederdim.
Onu isteyen çok olmuş. Bill Gates olsun bari
Tamam bu olsun. Gates isteyen olmamıştı.
Selena Gomez'i
Yavrum bir rahat dur sallama poponu sürekli derdim. :D
Derde bak : ()
tüm pis zihniyetli insanların bedenini esir alır kendimi asardım meydanda
Destekliyorum seni
Canansın
Yavru bir kedi olurdum, yorumlara baktım da vizyonsuzum sanırım. 😄
Kedi olsan ne yapardın? 🐈
Sürekli çimlerin üzerinde uyurdum 🥲
Ee bunu şimdide yapabilirsin 😃
Deli derler sürekli çimde uyusam😂
Kendileri çok akıllı ya 😬
😅😄
Sen kimi esir alırdın? 🙄
Ben oyumu Acun'dan kullanıyorum. 😄
Hadi seni esir alayım. Lahmacun yedirirdim sana bol bol
😈benimle oynayan eski sevgililere selam olsun bedenleri ele geçirmeye geldim felan filan🥳
Kim bilir ne yapardın onlara kötü bakışı yapıyor bir de fjdkd
Hepsini pencereden aşağı püff😑
😃😃
E tabi ya hiç bulaşmayacaklardı ya da cezalarını vakti saati gelince çekecekler. Tabi Ben vermek istemiyorum hepsini havale ettim Rabbime
Çekecekler elbette 😎
Insanın en karanlık tarafı aslında beyninin içidir benimde beynim çok zehirlidir kimse ne düşündüğümü anlayamıyor😂😂
😃😃 Anlayamazlar
Niye anlayamıyorlar o an ne düşündüğümü sadece erkekler de değil ha kızlarda anlayamıyor😄
Jennifer lopez alırdım. ( çapkınlığa çıkardım) 🤩🤭
Bu halin ile bile çıkarsın bence sen 😃 malum akreplik var
Kişi değilde bir canlı olarak, ağaç içine girmek isterdim. Ağaçlara ayrı sempatim var , gördüğüm her ağacı incelerim , yürüyüştü , piknikti , ağaçlık olan her yerde saatlerce izlerim
Esir almak istediğim bir beden yok fakat bu, geçici bir süreliğine gücüne sahip olmak istediğim varlıklı insanlarınki olabilirdi.
Eski sevgilim...
O kafaya gecici bir süre bile olsa sahip olmak isterdim😄😄😄 sağlığımızda sahip olamak ruhumuz sahip olsun bari😂
Erdoğan yerine geçer tüm Suriyelileri gönderirdim vergileri düşürürüm tüm siyasilerin yaptığı yolsuzlukları ortaya dökerdim
@GOKHANoturumactı çünkü dövmek istediğim insanlar var 😂 şu anki gücüm yetmez gibi 😒
Arkamdan iş çeviren zavallıları. O zaman görürlerdi anyayı Konyayı
Sevmediğim birinin bedenine girip onun hayatini darmadagin etmek oyy ne guzel olurdu
Joe Biden'in bedenine girer bütün malları Türkiye'den alıp doları da hayvan gibi indirirdim
En son hoşlandığım kızın bedenine girmek isterdim.
su benim kısmetim nerdeyse onun yerine gecerdim 😂
Rte :D bir 100 kadar kararname ile biraz nefes aldırırdim şu ülkeye :D
Hem güzel hem zengin olan Dakota Johnsonun içinde olmak isterdim
Kaynanamı alırdım bankadan yüklü miktar kredi çektirip kocama verdirirdim 🤪
Kurnaz gelin 😃
Erdoğanı. Bütün çalanları içeri attırır hükümeti fesih edip istifa edip seçime götürürdüm ülkeyi
Küçük bir kız çocuğu olurdu çocuk olmak güzel olurdu 🥺
Hiç kimseyi esir almak istemezdim ya 😃
Ayıp olsun istemem ama, eğer seçecek olursam geçici süreliğine güzel bir kadının yerine geçerdim. Kadın olmak nasıl bir şey diye bakardım...
Kimseyi istemiyorumm iyi böyle 😏
KENDİNİ SEVMEDE ŞİŞKO GİBİ OL
Kendimi acayip seviyorum bundan asla vazgeçemem
Ne güzel 😎
Elon Musk veya RTE 😂
Beni de gör bak
Peki 😂
Ehehehe var aklımda biri😈
Ne yapardın diye sormayacam belli zaten 🧐
Ne yapardım kii🙄
Hiç ya 🙄
İnanmış gibi yapın 😬
Direk o kişinin bedeninde iken kendime koşardım jsksjs neler yaparım bende kalsın ama iyi kullanırım bu fırsatı 😂
Sence çok akıllıca değil mi🙄
😂😂 ağzımı açmak istemiyorum
Tamam kfkfk
Aklıma neden direkt Kristen Stewart geldı ya 🥺
Yapma yanarsın Gökhan yapma 😂
Allahım aklıma mukayyet ol 😂😂
Amin 😂
Dünyayı en çok etkileyen kişi kim ise onu esir alırdım sanırım.
Galiba karsi cinsin en azindan neleri kaybettigini gormesini isterim
Elon musk olurdu
Eşimin bedenine geçer intikam alırdım
Kimseyi 🙄
Hiç kimseyi esir almazdm
3 harfli biri r. t. e
Kendimle zor uğraşıyorum, kâfi.
Angelina jolie olar
Yok Albert Einstein
Adam atom parçaladı bu saçaklı diye beğenmiyor 😐
Öküz insanı olmak daha cazip geliyor tabi 😃
Bana vurursan senin incinir. you understand?
😂😂
Seda sayan fjfjhjg
Hayır bee her yer estetik fjfjd
Olsun fhfhgh
Kuş olurdum
Eski sevgilimi
Johhny depp ajs
Güzel ve zayıf biri
Elon Musk 😅
Tayyip
Ceg (Rapçi olan)
Beni :))
Bizim Cumhurbaşkanı
Erkek arkadaşımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?