Sapık falan değilim asla o gözle bakmam ama bazen abimle bazen kuzenimle rüyamda yakınlaşıyorum bu şeytanın oyunu mu?

Rüyanın tabiri mi var... Seytan oyunu mu.

İçten gelen bişey olamaz dediğim gibi canımı veririm abime.

Sapık falan değilim asla o gözle bakmam ama bazen abimle bazen kuzenimle rüyamda yakınlaşıyorum bu şeytanın oyunu mu?
Cevapla