Ortanca ve küçük kız kardeşimi alırdım ikiside benden güçlü bana bazen dayak atıyolar lar ortanca ile aramda 3 yaş küçük le aramda 5 yaş var ve ben onlardan balık etliyim ve biraz daha uzunum ikiside cok zayif ama baya bi canımı yakıyorlar canım çok ama çok yanıyo bende acıdan öyle bi ağlıyom ki ev inliyo onlar beni korur ormanda bana ablalık yapıyolar dalga geçmiyom cidden
Mesela en son 3 gün önce ortanca kardeşim bana dayak attı kırmızı prenses elbisesi giymiştim bide dayak attıktan sonra ikiside belimin yan tarafına çikolata sürüyorlar dayak yediğim belli olsun diye tanıdıklarınız belime sürülen çikolatayı görünce dayak yedigimi anliyorlar
Dayak elbiselerim var mesela bana abla şu kıyafeti ya da abideyi giy öyle dövücem diyolar bazen o kıyafetle dayak yedikten sonra 3 gün boyunca o kıyafeti üstümden çıkarmıyom gece yatarken bile o dayak yediğim kıyafetle duruyom yaz 30 derecelik sıcaklık olsa bile izin kollu giydirip dayak attıklarında uzun kollu ile durmak zorundayım daha önceki dayak yediğimde üstünde beyaz kazak onun üstüne siyah uzun kollu süveter altına ise siyah etek giydim 3 gün boyunca 30 derecelik sıcaklıkta uzun kollu ile durdum
Bide acı eşiğim çok düşük olduğu için acıdan hem 4 5 saniye katılarak ağlıyom hemde olduğum yerde sekiyom ama her sene degisiyo acı eşiğim bide her yıl degisiyo mesela biraz artıyo biraz düşüyo bu sefer ağlama ses tonumda şu an çok düşük ağlamam böyle derinden ve gür cikiyo ve 6 7 saniye katılarak ağlarken olduğum yerde 3 4 kez sekiyom o zaman düştüğünü anlıyom biraz yüksekken sesim biraz daha ince cikiyo ve sadece katılarak ağlıyom 3 4 saniye sonra acı içinde ağlamam devam ediyo