Yksde 1 ci olan nasıl oluyor bir türlü anlayamıyorum birde nasıl 1ci olduklarını söylemiyorlar evet çalışarak fakat nasıl?

Bende 1 ci veya yksde 10 kişiden birisi olmak istiyorum benim neyim eksik çalıştım fakat olmadi bu sene birde nasıl derece yaptıklarınıda söylemiyorlar sır gibi saklıyorlar plan program hicbir önerileri yok

Yksde 1 ci olan nasıl oluyor bir türlü anlayamıyorum birde nasıl 1ci olduklarını söylemiyorlar evet çalışarak fakat nasıl?
Cevapla