
Yaş 10. Militaristmişim o zamanlar :D En çok özlediğim zamanlar ise 12-13 yaşlarım.

Yaş 10. Militaristmişim o zamanlar :D En çok özlediğim zamanlar ise 12-13 yaşlarım.
Geçmişi hiç özlemiyorum nedense geleceğe daha umutlu bakmak bana daha iyi geliyor
En güzeli. Herkese nasip olsun :)
Amiiin
Teşekkür ederim
Ben hiç doğmadığım zamanı isterdim. Hayattan bezdim🙃
Doğmadan önceki hâline pekâlâ dönebilirsin.
Şaşırttın kral.
Verdiğin cevap bir tık zekâ isteyen bir cevap çünkü.
Öyle. :) Salağa yatmayı beceremiyorsun.
Yok bişey.
Cevap
4Cevap
Hiç özlediğim yıl yok kardeşim. hepsi diğerinden kötü
10 sene öncesini özlüyorum, ilkokuldaydım her şey güzeldi..
Çocuk olsam güzel olurdu
2005 yılıydı..
6 yaş
16 yaşım
16/17 falan
8 - 10 yaşlar arası
15 yaş :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar