Piyangoyu kazansanız yapacağınız ilk şey ne olurdu :))
Benimki belki bidaha çıkar diye yeni bir piyango bileti daha alırdım :))
Benimki belki bidaha çıkar diye yeni bir piyango bileti daha alırdım :))
bir kısmını ihtiyaç sahiplerine dağıtırdım
okullar yaptırırdım diyecem ama inanma hepsi yalan kim yapmış şimdiye kadar böyle şeyler
ama bol bol apart yaptırır üniversite öğrencilerine kiraya verirdim para şimdi bunlarda
Yeni ev yeni eşyalarla birlikte. Gerisini geze geze yerdim. Eşe dosta yardım ederdim. bir kısmını da bankaya yatırırdım.
Ev ve araba satın alırdım. Kalananı bankaya koyardım.
Cevap
12Cevap
Bir sürü daire alır kiraya verirdim, bankadaki param değişse de zihniyetim aynı kalırdı, fakiraklı işte :'(
cayırt
Beşiktaş Kongre Üyesi olurdum
Yeni Yapılacak Vodafone arenadan Kendıme ve Ailemdeki BEŞİKTAŞLILARA 'VIP LOCA' alırdım
Valla aklıma ilk bunlar geldi :D
Bir yat alıp büyüğünden İçine kızları doldurup dünya turu yapardım :P.
Erkeğin karakteri para olunca belli olurmuş.
Boş hayallere gerek yok
Ev ferrari ve is kurardim
dünyayı motorla gezerdim
siteyi satin alirdım =)) gizli yi kaldirirdim
O an yurtdışına çıkardım.
Hepsini akpile yatırırım heralde :))
Okulu birakirdim bir direk :p
Ev almak
Bu ülkeden kaçmak
Haram haram
uzun bir tatil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar