Kendini kontrol altına almak ve sakin kalmak senin için ne kadar kolay?

Kendini kontrol altına almak ve sakin kalmak senin için ne kadar kolay?

Baskı altındayken iki durum söz konusu benim için savaş , ya da barış bunlardan hangisini seçersem ona göre hakkını vererek tepki veririm.
Duygularımın kontrolü benim elimde.
Duygularının esiri olan insan , esareti yaşamaya mahkumdur.
Zor. İstemediğim bir şeyde sıkışıp kalmak istemem.
Hemen de kısasa kısas yap ya 😃
Çörek ile telafi edebilirdin bunu 🤨
Yine de teşekkürler çok çok
O da şöyle düşünce olur: 'Lezzeti Abdurrahman'a nasıl anlatırım' gibi. 😤
Kaldım, duruma göre yine kalırım.. Keyifli günler..
Şurada kal ikizler 👉🏻
Eceline mi susadın sen bakim yengeç 😄 bana sataşmadan dur bi
Zaten uzun zamandır sataşmıyordum, dinlenmişsindir 😎
Aynen eksikliğini hissetmiyordum oysa ki 😎🚬
Daha da uğraşmam 😎
Tam şurada ağla yengeç 👉
👈🏻👍🏻
Cevap
23Cevap
Zor benim açımdan panik biriyim ben. Nadiren soğuk kablolu olduğum durumlar oluyor ama genelde böyleyim
Sakin kalmayı çoğunlukla başarıp aklıselim konuşurum ve davranırım
Normalde sakin bir insanım ama baskı altındayken hata yapmak kaçınılmaz sonum oluyor.
Evet stresli olsam da kontrol edebilirim
Evet bu konuda kendimi oldukça güveniyorum. Kontrollü bir insan ve kontrolümü kolay kolay kaybetmem
Baskı altındayken sinir basıyor beni ve geriliyorum. Kontrol edemiyorum, o ortamdan uzaklaşırım.
Tartışmayı beceremem. Sessizleşirim. Çok üzüldüysem gözlerim patır patır damlar. Ama sonrasında çözümü bulmaya çalışırım.
Evet sakin kalıp kendimi kontrol edebilirim ama genelde yanlıs hamle yaparım ani karar verince.
Bunun gibi durumlar için eğitildim bunun gibi durumlar için yetiştirildim.
Evet psikılojik baskıyla bahşedebilir
eskiden degıldim. işler oyle gıtmedıgını anlamam 30 a gırerken anladım. sogukkanlı sakin mantıklı olmak gerek
Darlanıyorum baskı altında isem. Gerilir, sinirlenirim.
Alabilirim. Sakin olmadığım bir ortamda kendimi sakinleştirebilirim bunu daha önce çok yaptım.
Bu soru tam benlik cevabım evet çünkü bunun eğitimini aldım:)
Yapim ve işim gereği sakin birisiyim. cok gergin hissettiğim zaman ortamdan uzaklaşırım
Hayatım boyunca hep kontrollü ve soğukkanlı oldum. İşimdeki başarımı da buna borçluyum
Baskı altında patlarım ben. Darlanır , bogulur zarar bile veririm
Alıştım buna. Genel olarak baş edebiliyorum.
Pratik çözümlerimle tanırım.
Tanınırım*
Öyle bir sakın olurum ki
Karşı taraf çileden çıkar
Ne sakini ben çıldırıyorum😁
Evet sakinliğimi korurum sabırlıyımdır
alırım da bazen alasım gelmiyor
Yaş ilerledikçe bunu basarmaya başladım
kalamam inanılmaz saçmalarım
Pek sakin biri değilim. Birde baskı altındayken 🙄
evet ve bu benim en sevdiğim özelliğim
baskı hoşuma gitmez, deliririm.
Yep basit bir şey alışanlar için
Hemen ayarlanıyorum 😀
şu an öfke kontrolü yapıyorum
Krizi çok iyi yöneten biriyim
Yapamıyorum. Bu konuda kendimi de egitemiyorum :(
Baskı altında soğukkanlı olabiliyorum..
Hayır bunu yapamıyorum :(
Sakin kalmak konusunda çok iyiyim
Her zaman değil
Orta derece
yapmaya çalışırım
Oldukça kolay
Alırım
Biraz zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?