Herkese merhaba iş yerinde çok ciddi insanlarla sorun yaşıyorum?

Başımdan geçen bişey anlatmak istiyorum, yeni bir arkadaş geldi aynı okuldan mezunuz, baya muhabbeti ilerlettik bu kişi bana çok enerjiksin çok iyi birisin çok tatlısın demeye başladı. Kendisine kanım ısındı ama 2 gün önce tanıştığı kişiyle sevgili olup bana sırtını dönmeye başladı. Dün çıkışta giderken yanına görüşürüz kendine iyi bak dedim. Bir sorun olmadığına emin misin dedim evet Elifcim eminim görüşürüz iyi istirahatler diyip başından savdı çocuğu yönetime şikayet etmeli miyim insanları doldurup üzerime saldığı için. (Keza çocuğa dedim ki teşekkürler aramı bozduğun için yazdım)
Herkese merhaba iş yerinde çok ciddi insanlarla sorun yaşıyorum?
Cevapla