Kendinizi şanssız hissettiğiniz bir olay yaşadınız mı?

Kendinizi şanssız hissettiğiniz bir olay yaşadınız mı?

Dün akşam fakir keyfi yapmak maksadıyla balkona çıktım. Telefonu yan şekilde demire yaslayıp, balkon mermerinin kenarına kola mı ve cipsimi koydum. Ulan masa var niye masaya koymuyorsun. :// neyse telefona titreme geldi balkondan aşağıya düştü bir an tutayım refleksiyle kalkarken kola bardağını devirdim. Kola olduğu gibi cipsin içine döküldü. Hayy ben böyle şanssızlığı.. (sakatlığı). Diyere telefona bakmaya giderken parmağımı balkonun kapısına çarptım. Felaket bir geceydi bee ://

Kendinizi şanssız hissettiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Cevapla