Kendi içimde yarattığım erkekler köpektir imajını silemiyorum sizce neden?

Erkekleri köpeklerle özdeşleştirmeyi içten içe istemesem de bunu yapıyorum. Ve bunu yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum. Onlar da beni bunu yapmaktan alıkoyamıyorlar. Köpek hareketleriyle erkek hareketlerini hep birbirine benzetiyor ve erkeklere genel isim olarak “rintintin” şeklinde hitap ediyorum. Zaman içinde bir köpeğin sahibinin peşinde sürekli dolaşması ve kuyruğunu sallayarak yaptığı o mutlu hareketleri erkeklerde de görmek sanırım bende bu algıyı oluşturdu. Bu düşünce yapımın yanlış olduğunu bilsem de her ilişkimde gerçekte karşımdaki kişiye köpek muamelesi yapmadan duramıyorum. Aslında gözümde rintintin olan kişiye emirler yağdırmak ve daire çizdiğim alanın dışına çıktığında ceza kesmek en doğal şeklim. Çizdiğim daireden çıkan hiçkimseyi de görmedim. Ben de normal bir insan olmayı isteyebilirdim ruhum normal aksaydı. Ruhumun bu bozukluğundan nasıl kurtulurum?
Kendi içimde yarattığım erkekler köpektir imajını silemiyorum sizce neden?
Kendi içimde yarattığım erkekler köpektir imajını silemiyorum sizce neden?
Cevapla