İnsanlar neden kötü? Herkes niçin bu kadar pesimist?

Herkes birbirine laf atmaktan başka bişey yapmıyor, Mesela ben birine fazla iyilik yaptığımda zararını görüyorum kötülük ediyorlar gibi. Neden iyi olmaya çalışamıyorlar, madem bu kadar kötü insan var iken niye iyi olmayı bilmiyorlar?
İnsanlar neden kötü? Herkes niçin bu kadar pesimist?
Cevapla