Sizde kendinizi sürekli birileriyle kıyaslıyor musunuz?

Mesela birisi sınavda 100 aldı kendi kendime sen neden yapamadın sen neden alamadın diye düşünüp kendimi sürekli yetersiz hissediyorum. Birisi bi işte başarılıysa birisi tıp kazandıysa eee sen neden yapamadın? Sen canım mısın? Gibi düşüncelere girip kendimi sürekli üzüyorum. Her konuda kendimi yetersiz hissediyorum her şeyde en iyi ben olmak istiyorum. Neden böyle? Benim gibi olan var mı kendimi yalnız hissetmek istemiyorum :(
Sizde kendinizi sürekli birileriyle kıyaslıyor musunuz?
Cevapla