Depersonalizasyon/kişiliksizleşme sorununu yaşayan var mı ve nasıl çözdünüz?

Zamanla git gide gerçekliğe karşı olan algımı yitirmeye başladım ve sanki bir bilgisayar oyunundaymışım gibi ne yediğim şeylerden ne de içtiğim şeylerden zevk almamaya hatta bunların gerçek gelmediğini düşünmeye başladım. Vücudumdan soyutlaştım ve duygusal olarak nötr bir hale doğru gittim. Nasıl işin içinden çıkacağımı da bilmiyorum.

Depersonalizasyon/kişiliksizleşme sorununu yaşayan var mı ve nasıl çözdünüz?
Cevapla