yoksa akışına mı bırakırsınız?
Olan olayları, durumları filaan...

yoksa akışına mı bırakırsınız?
Olan olayları, durumları filaan...

Şöyle bi düşünür gibi oluyorum ama gibi olurken akışına bırakıyorum ben. Bi 3-5 dakika sürüyor yani o düşünme süresi. Hayatta yaşadığım olumsuzlukları düşünmemeyi öğrendim ben. Hayır yani, düşününce elime ne geçecek sanki, her şey yine olacağına varacak 😅
Düşüne düşüne bazen beynimin ciddi ciddi yorulduğunu hissediyorum. Tam olarak bunu farkettiğim an her şeyden elimi ayağımı çekiyorum ve bir umursamazlık kaplıyor çünkü canımı sıktığım hiçbir şey benden önemli değil ve zamanımı bu şekilde çöp etmek istemiyorum.
Cevap
47Cevap
Önemsediğim biriyle alakalı bir durumsa kendi şahsi dertlerimden daha fazla düşünüyorum maalesef öyle bir yapım var
Bazılarını istemsizce düşünürüm.. Bunalırım bazen ve resetlemek isterim kendimi.. Keyifli günler..
İnce ince düşünürüm. Detaycıyım maalesef.
Fazla düşünüyorum ama umursamıyorum
Bazen düşünmekten aklımı yitireceğimi zannediyorum.
Bir olayi yapmışsam asla düşünmem... sebebi o olayi yapmadan önce zaten her şeyi düşünmüş olurum. Bir cümle vardir... hani der ya laf ağzından çıkana kadar senin köpeğin dir.. ağzından çıktıktan sonra sen onun köpeği olursun...
Kafasına takmayan kadın göster tatlım bana hepimiz aynıyız maalesef
Kısır döngüye girmişsem yani takıntıya geçmişsem hem bana hem o konuya ve konunun içindeki rol modellere geçmiş olsun ama öbür türlü fıs der gider
Zaman zaman akışına bırakabilsemde
Bazı olayları en ufak ayrıntısına kadar irdeler düşünürüm
Artık değil
Olduysa; olması gerektiği için olmuştur
Olmadıysa; olmaması gerektiği olmamıştır.
Deyip geçiyorum...
Eskiden birkaç günümü alırdı ama artık saatleri bulmuyor. Kendine sevgi ve değer her şeyden daha önemli unuttukça hatırlamak lazım.
Akışına bırakmaya çalışıyorum diyelim. Hiç de hoş değil çünkü aynı şeyi sürekli düşünmek. Ama her zaman başarılı olamıyorum tabii.
Düşünmek yanliş olsa da düşünmeden birçok şeyin farkinda olamayız bu yüzden insan gerektiği kadar düşünse yeterli
Düşünürüm tabi. Nasıl düşünmeyeyim. Ne olacak o penguenler? Yalın ayak buzda geziyorlar, diye. Patik olsa da göndersek.
Bir düşünürsün, iki düşünürsün üç düşünürsün... Hadi bir daha düşünürsün dört olur, çok fazla düşünürsen DERT OLUR.
Bazen oluyor kocaman bir olayı hiç takmıyorum. Bazen ise küçücük bir olay kocaman oluyor.
Kafayı yeme derecesinde düşünürüm buda beni çok yıpratıyor
Düşünüyorm ama bi b. k değişmiyor sonra kendimi kemiriyorum
Abartısız gün boyunca düşünebilirim taktığım bir konuyu
Çok düşünüyorum sonra aman boş ver diyip bi daha düşünüyorum dkdkdkd
Olayın veya durumun önemine bağlı olarak değişir bunun cevabı.
Önce düşünürüm değermi diye değerse elimden geleni yaparım değmeyecek bir durum ise anında unuturum
Akış falan yok herşeyi kafama takıl kendimi stresten gebertirim.
Her şey geçer, hiç bir şey sonsuza kadar aynı kalmaz. O sebeple fazla takılmam.
Önceden takardım laf soktuğum halde şimdi umrumdışı
lanet olsun kanser olana kadar düşünür kafayı takarim
Evet malesef… çünkü insanlara toptekün değer veriyorum. Birini seviyorsam belli ederim. Sevmiyorsam da belli ederim. İçimde yaşayan biri olmadım hiç. Bu yüzden detaycılığım var.
Hayır akışına bırakıyorum
Çok boş ve işsiz olduğum için tüm gereksiz şeyleri düşünebilecek vaktim oluyor ehee
En küçük şeyi bile en büyük durummuş gibi düşünürüm
Nicki söyle okuduum: cam a. m. d.. a anne esne ( camdannesnee)
takılvak şeyr takılmam ne olmadık şeyi düşünür dururum mal gibi
Evet çok fazla.
Çok düşünüyorum, çok hemde 😑
Çok düşünmem ve umursamam
En ince detayına kadar düşünürüm
Evet , çok düşünürüm
Biraz fazla düşünme huyum var evet maalesef.
Düşürücü bir şeyse evet
Önceden düşünürdüm ama şimdi düşünmüyorum artık
Duruma göre değişir
Takıntılı biriyim ne yazık ki düşünürüm
Olay sıcakken düşünürüm, sonra sallamam pek
En ince ayrıntısına kadar günlerce , senelerce
Genelde akışına bırakıyorum
Bazen öyle gelir hatiralarim
Kısa düşünür kendi haline bırakırım
Hayatımı ne derce etkilediğine bağlı
Günlerce düşünmekten uyuyamadıgım olur
Gerektiği kadar fazlası zarar
Çözmem gereken bir şey ise çözene kadar evet
İlk gece düşünürüm...
Düşündüğüm durumlar olmuştu
Çok fazla düşünürüm üstünde dururum…
evet takıntı yaparım
gereğinden fazla bazen
Bazılarını evet..
Akışına bırakır geçerim.
Kafaya takanlardanım bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?