Sanırım 20 li yaşlarımın başındaydım. Tabi ki o zamanlar farklı bir kültür, farklı bir Türkiye vardı. Bana göre her şey fazlasıyla farklı ve güzeldi. En azından insanlar arasında bir samimiyet vardı. Teknoloji bu kadar gelişmemiş, insanlar birbirlerine çok daha bağlıydı. Sanırım benim için en özel yaş aralığım bu dönemlerde oldu. Ayrıca en çok özlediğim diyebilirim.
Henüz çok yaşamadım, en azından yaşadığımı hissetmedim çok fazla. Çünkü hep bir telaşım vardı. Her zaman yetişmem gereken bir yer, gitmem gereken zamanlar ve odaklanmam gereken işler...
Şimdi tüm bunlar bitti mi? Hayır ama bir nebze de olsa rahatladım çünkü hayatımın odağında ben varım şu an. Hayatımın hangi zaman diliminde geçeceğine, nasıl ilerleyeceğine ben karar vereceğim. Bu kararı da daha çok 18 yaşında veriyoruz. O yüzden benim için en farklı yaş, farkındalık sahibi olduğum yaştır. Yani 18'im ☯
21 yaşım farklıydı benim için kafa yapısı olarak çok daha olgun ve ne istediginu bilen hemde dolu dolu geçen bir yaştı şimdiye kadar isteyip başlayamadiğim şeylere başladiğim bir yaşti o yüzden 21'i çok sevdim 23'ü de çoo sevecekmişim gibi hissediyorum. InşaAllah 🤲
20 Yaş. Tamamen özgür olduğum, istediğimi yapabildiğim, yaptığım her şeyden keyif aldığım, kimseye muhtaç olmadan tek başıma yaşadığım zamandı. Şimdi de kimseye muhtaç değilim ama özgürlüğüm biraz daha kısıtlı, yaptığım bazı şeyler keyif vermiyor artık
Sanırım 23 yaşım yani şu anki yaşım benim kendimi bulduğum, kim olduğumu keşfettiğim yaşım oluyor gibi. Bazı şeylerin çok daha iyi farkına varıyorum ve bu beni yeni bir insan haline getiriyor.
en güzel yaşım 20 yaşımdı. Sonra hep çevre baskısı yok ne zaman atanacaksın ne zaman evleneceksin kendim için hiç yaşamadım hep toplum baskısına göre yaşadım