Kendimi aşırı namussuz hissediyorum, niye bu kadar kötü yorumlar yapılıyor?

Karşınızda bir insan var ya taş yok. Şu site yüzünden hayattan soğudum, bir insana bu kadar kolay sürtüüük denir mi? İleride hayatına alacağın insanı namuslu seçersin, ne diye gelip nefretini kusuyorsun bana. Allahım ya gece gece kalbime ağırlık çöktü.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin bir hayat görüşü olabilir, tercihleri olabilir. Neyse ne ya, Allah bildiği gibi yapsın.
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse ki hayatta bazı şeyleri kabullendim, Allah evlilik yapacak "bazı kadınlara" sabır versin zira durumları oldukça zor.
Kendimi aşırı namussuz hissediyorum, niye bu kadar kötü yorumlar yapılıyor?
Cevapla