6 aydır kimseyle konuşmuyorum nasıl dayanıyorum bu ıssızlığa?

6 aydır mesajlaştığı arkadaş bile yok. Adam mı öldürdüm ben bunu hak edecek naptım millet orasını burasını açıyor da yine bu dünya iÇin yalnız bırakmıyor Allah

6 aydır kimseyle konuşmuyorum nasıl dayanıyorum bu ıssızlığa?
Cevapla