Birini sevmek istedim iyi biri gibi dedim farklıdır dedim herkesten farksız çıktı.
İlgi veriyorsun madem devamı niye gelmiyor? Kaçan kovalanırlardan sıkılmış yıpranmış yorgun bir adam uğraş sarf eder mi? Ben durgun biriyim ne yapmam lazım çok çabuk yaşadım her şeyi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar k4ahpe varsa g0tunden s1keyim..😊
Güncellemeler
+1 yıl
K4sarlikta zirvedesiniz
İyi insan dediğim kişiler kim varsa hep kötü çıktı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Demek ki iyi insan yokmuş.
İyi insan yoktur
Öyle olur hep
Öyle oluyor genelde
Valla hep oyle olyo