Ben niyeyse böyleyim. Mesela evleneceğim kadın da dünya güzeli olmalı
Sarı saçlı , mavi gözlü , bembeyaz süt gibi , zarif , ördek kadar tatlı olmalı , insanın her dakika ısırası gelir böylesini yaaahu
Ben niyeyse böyleyim. Mesela evleneceğim kadın da dünya güzeli olmalı
Sarı saçlı , mavi gözlü , bembeyaz süt gibi , zarif , ördek kadar tatlı olmalı , insanın her dakika ısırası gelir böylesini yaaahu
Ben mükemmelliyetçiliği kabul etmiyorum. Mükemmel olan sadece Allah tır. Biri bana şunu şöyle böyle istiyorum deyince direkt sende ne var ki derim sana da diyorum mesela senin tipin nasıl ki mesela? Ben böyleyim diye bir şey yok mükemmeli istemek hayaller dünyasında yaşayan boş insanların kurgularıdır
Saçmalama türbanlı allahı alıp çölüne dön
A * m cık g* t veren keko tipiyle ne bekliyor acaba
Türbanlı küfür etme bak zebaniler tokatlar sonra
Zebaniler a * m ini silksin 🤣
Sen kimi seversen en mükemmelin o'dur zaten. Ben böyle biliyorum. Sevmediğim bir doğum lekem var kolumda, çirkin ve eğreti durur. Ama sevgilim hep o lekemi sever kusursuz bulur. Aşk biraz da böyle bir şey işte.
Tamam işte sevmek için önce mükemmel olmak gerekir , kusursuz ve adeta bir papatya gibi olmalısınız ama nerdeeeee
Ahahaha bence sen hiç aşık olmadın...
Var benim bir papatyam aynı tarif ettiğim gibi hem de kalbimin en derinlerinde tatlı tatlı yatıyor
Cevap
1Cevap
Yok öyle düşünenler de mutlu olamaz hayal kırıklığı yaşar
Kendinde de var mı diye sorguladın mı benzeri şartları?
Herkes kendisi gibi istermiş cnmmmm
herkesin zevki başka ben de zihnen mükemmel bir erkek arıyorum ama bulamıyorum
Evet ben de aradığımı bulamıyorum yanlış konumda spawnlandık
Sen çok mu yakışıklısın
Ben kendim hakkında bir şey belirtme gereği duymuyorum sadece isteklerimi belirttim böyle olsa mükemmel olurdu diye
Tamam da öyle biri sana neden baksın? Mükemmelliyetçi olmadan önce kendine dönüp bak ben neyim diye.
Neden bakmasın yahu o mükemmel oluyorda ben olamıyor muyum
Tarif ettiğin kadın herkesin begenebilecegi bir kadın. Sen öyle misin
Rusyada ukraynada çok var bu tariften bacım hadi boş ver beni de sen sakallarını al sonra konuşalım
Herkese biyigin var sakalın var diye sallamışsın ahahah köse falan mısın sen
Noldu tarife uymadığın için pek bir çatladın gibi , sarışın ve maviş değilsen dünyanın sonu değil evde kalmassın merak etme
Sarışın ve mavi gözlü olmayı neden isteyeyim ki? Fıstık gibi kızım. Sende boyundan büyük işlere kalkışma kendin neysen dengini bul :)
Tabi o kızlar da seni bekliyordu😂😂
Yaa burayı bıyıklı kızlar bastı
Mükemmel olanı herkes sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?