Hep en zor olanı seçtiğime pişman oldum. Mesela daha kolay okuyabileceğim, keyifle yapabileceğim bir meslek seçebilirdim. Diğer konularda da hep beni zorlayan şeyleri tercih ettim. Kolayı varken...

Hep en zor olanı seçtiğime pişman oldum. Mesela daha kolay okuyabileceğim, keyifle yapabileceğim bir meslek seçebilirdim. Diğer konularda da hep beni zorlayan şeyleri tercih ettim. Kolayı varken...

Kendi keyfime göre çok yaşadım ve insanlara hayır demedim. Sırf bu yüzden çok kaybettim. Geri dönsem ilk yapacağım şey insanlara fedakarlığı kısmak ve ileriye dönük yatırımlar yapmak olurdu.
Cevap
5Cevap
2017 öncesi sağlığıma hic dikkat etmedim bedelini ağır ödedim
Geçmiş olsun, eğer söylemek isterseniz rahatsızlığınız neydi? Benim babam kanser hastası ve kendine çok dikkat eden biriydi. Kendinizi suçlamayın, bazı sınavlardan kaçılmıyor..
Kalp rahatsızlığı ve ameliyatı geçirdim 2017 haziranda hayatimin en karanlık dönemiydi
Geçmiş olsun, Allah bir daha sağlığınızla sınamasın İnşallah
Amin ama katkısı çok oldu zararının yani sıra
Katkısı neler oldu sizce
Maneviyatımi güçlendirdi ölümün soguk nefesini hissettirdi ve öncesi sonrası yasadigim olaylar beni bambaşka biri yaptı
O zaman kazanan siz olmuşsunuz. Sağlıklı bi yaşam diliyorum
Tesekkur ederim güzel dileklerin için senin içinde bilmukabele
Arkadaşlar sağlıklı büyük bir sermeyedir şühesiz , hasta olmakta bence büyük bi nimettir diye düşünüyorum. Çünki hadtaolmayan insan gece gündüz çalışır ama güçzüzlüğünü unuta biliyor oysa hasta kalkamayan kişi ne kadar aciz olduğunu göre biliyor ve ilaçlardan ve allahtan yardım bekliyor. Allahı daha iyi tanıma fırsatı yakalıyor diye düşünüyorum yanılıyomuyum.
Adamına göre değil de herkese karşı saygılı olmam ve nezaket göstermem en büyük pişmanlığım oldu.
Kalu bela zamanında kabul etmek
Aalında her anım pişmanlıkla geçiyo desem yalan olmaz 😓
İki iş yeri arasından diğerini seçmek
olmadı.
Ne seçtin ki kanka
iç mimarlık okudum okurken çok zorlandım, daha fazla gezebileceğim kendime vakit bulabileceğim bişey okuyabilirdim..
Valla ben de bun düşünüyorum şu an benzer durumlardayız.
Ben mezun olalı çok oldu, eğer şu an okuyorsan sana tavsiyem kendi tutkularına ve seni mutlu eden şeylere vakit ayırman. Çünkü ben çok inektim sap gibi sadece ders çalışarak bitirdim.
Escinsel iliskin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?