Güncellemeler
+1 yıl
İlginiz çok teşekkür ederim
Sizi de uzduysem ve incittiysem kusura bakmayın
Dua bekliyorum siz güzel insanlardan
Sizi de uzduysem ve incittiysem kusura bakmayın
Dua bekliyorum siz güzel insanlardan
Yaşamaya bile gücüm kalmadı günah olmasa canıma kiyicam onu da yapamıyorum hiç iyi değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Nefret ettiğin insanları düşünüp mutsuz olmaktansa yok saymayı dene hayata gülücük atmaya başlarsın valla shsh
Olmuyor işte her gittiğim ortamda illa biri çıkıyor işte gurbete çıksam aynı eve gelsem aynı yaşım oldu 31 b. k gibi bir hayattan başka bir şey kalmadı bna
Psikolojik destek al o zamn
Hayatımda bir kere gittim nefret edip çıktım onlar mı bana yol gösterecek malın önde gidenleri kendilerini filozof zannediyorlar
Tek bir tanesine gidip genelleme yapmak yanlış
Ya valla o kadar zekiyim ki tanisan sasirirsin içinde bulunduğum duruma sen nasıl başardın diye ama karakteristik bazı ozelliklerim beni mahfetti neleri elimin tersiyle itmedim ki bilmem anlatsam ağlarsın halime kime ne anlatıyım ne değişecek ki
Geçmişe ah vah etmekten vazgeç önce o zaman.
Bende bunu istiyorum ama ne zaman birşeyler yoluna girse illa birileri beni hayattan sogutacak
Düşün çok iyi şartlarda çalışmama rağmen birisiyle tartistigim için biranda işi birakabiliyorum sonrasinda keskeler başlıyor vs. Tek başıma beceremiyorum olmuyor
Yani dediğim gibi bi karar alıyorsan geçmişe bakmayacaksın, hırsına yenik düşen bi yapın var demek ki o sebepten geçmişi atıp daha farklı yollar denemeye devam etmelisin
Olmuyor işte ol mu yor hayırlısı ile canımı alsa da kurtulsam bu berbat dünyadan
Bir insanın kendine yaptığı kötülüğü kimse yapmıyor. Hayat üzülmek için cok kısa bazen bende boğulur gbi oluyorum ama yapck birsey yok hayata tutunmaya calış sev sevil gez calış
Sevmek sevilmek evet güzel ama menfaatsiz kardeş bile birbirini sevmiyor artık o kadar kotu bir yer ki burası keşke gondermeseymis hiç kimseyi tanimasaymisim diyorum
insanların çoğu beyinlerini çalıştırmıyorlar kendini üzme
Belki de bende calistirmadigimdan olabilir bilemiyorum ama hiçbir şey yolunda gitmiyor buda artık canıma tak etti
Dışarı çık bi nefes al
Keşke onunla gecseydi de yapsaydım rahatlasaydim beceremiyorum yaşamayı
Ne oldu neden
Sürekli döngü şeklinde kötü şeyler yaşamam hep karşıma değişik insanların çıkması onlar yüzünden işimi birakmma bireysel hatalar vs hiç beceremiyorum yaşamayı yoruldum yemin ediyorum
Hatalarının üzerine gitmelisin kaybetmekten korkma
O kadar şey varki hangisinin üzerine gidiyim ki ölmek inan en mantıklısı geliyor şu an bana
Yenilmeyi kabul ediyorsun yani ben etmem yenilgiyi kabul
Onun için sen mutlu bende mutsuzum
Yenilgiyi kabul etme sende mutlu ol 😉
Aynı ben
Neden böyle düşünüyorsun
Yaşamayı beceremiyorum her gittiğim yerde karşıma şeref. sz birilerini çıkması bireysel hatalar falan filan beni kaldiramiyor bu hayat bende kaldıramıyorum inan
İnsanları çok umursamamaya çalış hayatı kendin için yaşa ozaman hayatın tadına varmış olucaksin emin ol 💖
Yapamıyorum beceremiyorum işte en ufak şeyleri bile dert ediniyorum en ufak tartışmada bile pes ediyorum karekterim bu değiştiremiyorum ailem dahil hiç kimseyi sevmiyorum artık
Bu ben skfjsifb ama kendin için çabala çok ciddiyim tek başına güzel yerlere git kendine kahve ısmarla kendine yemek ısmarla ben bunları yaptım ve gerçekten çok tavsiye ederim baya iyi hissetiriyor
Olumlu dusunemiyorum artık ne zaman güzel şeyler hayal etsem birileri içine ediyor ne kahvesi ne yemeği vallahi bu dünyaya çok geliyorum ya bir ben ayak uyduramadim bu hayata
Ya hayır böyle düşünerek zaten baştan kaybediyorsub bunu kendine yapma
Evliliğin çok iyi geleceğini düşünüyordum karşıma biri çıktı ortada bir şey de yok elle tutulur yavaştan kafamda birşeyler yapmaya çalışıyorum o bile bıraktı gitti cekemedi herhalde nasıl olumlu dusunuyim Allah aşkına yaş oldu 31 kafa zehir ama geçmişe bakıyorum hiçbir şey yok kocaman bir enkaz acı dert sıkıntı...
Böyle düşünme illa evlenmek zorunda da devilsin ki mutlu olmak için
Tek başıma yapamıyorum beni hayata bağlayacak biri olsa belki her şey çok farklı olabilirdi olaylar karşısında çoğu zaman yanlış karar alıyorum bu da büyük enkazlar bırakıyor geldiğim nokta ortada işte yaşamaya bile hevesim yok
Bira iç