Selammmss ✌️
neydi neydi; çalışan demir paslanmaz. 🫡

Heeey, sana diyorum..
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Selammmss ✌️
neydi neydi; çalışan demir paslanmaz. 🫡

Heeey, sana diyorum..
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Kuzenlerin tam ortasında mahsur kalmış durumdayım yanlış anlaşılmasın 😜 öyle çok sevdikleri için değil hepsi Tlfn internete bağlanmak için etrafımı sarmış durumda şu anda sana yazdığım bu görüşe bakıp gülüp sarılıyorlar aramızda kalsın çok gıcıklar😃
Panda gibi istiyorum 🙄
Yatıyorum olacaktı 🙄
shsjsh güldürdün :D
Ben hem güldüm hem sinir oldum.
Okuyan ne düşündü acaba?
😂😂😂
Şeeey.. 😃😃 olsun güldürdün ya ona bak sen
İyi madem kimin ne düşündüğü de çokta şey değil zaten 😂
Aynen öyle be 😃
Teşekkürler 🌸
Kayısı topluyorum 😂
Bende istereeemm
☺️♥️
Kendi ekmeğimi haftalık olarak yapıyorum da.. Hamurlarımı açtım, tezgahta mayalansınlar diye üzerini örtüp bırakmıştım. Bir saat sonra pişirmeye alacağım. Acık dinleniyim diye burayı açtım, bu soruyu gördüm. Uzanıyorum.
Cevap
55Cevap
Arkadaşla bordroya bakıyorduk
Şarkı dinliyorum
#selamgençlik 🍀🍀
Bugün bu şarkıyı kaçıncı dinleyişimse artık..🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀
Off çok severim bu şarkısını
Hediyem olsun 🍀🍀🧚🧚
♥️
❤️❤️
soru cevaplıyorum:)
şu anda meşgul olduğum şey budur
Sigara yakmakla meşguldüm onuda ters yaktım. Gitti bir dal 🤦
Bandicanpik yapiyordum.
Baktim aşagı düsmeme 45 saniye var. Bir soruya yorum atayim dedim. Senin soruna denk geldim iste.
Hshssh baksen şu işe 😃
Tabiki. Kismet iste 😁
Mesala Şu an beynime kan gidiyor ve bayilmak uzereyken yaziyorum. Allahini seven kurtarsin beni 😂
Yalancı 🤥
Evet yalan tabiki.
Ama beyaz yalan bu 🙂
Vallahi sabah sabah can sıkıntısı soru görüşlü yordum günaydın bu arada
Günaydın :)
Acaba ne yazıp sosyetik adlı üyeyi gülme krizine sokarım diye düşündüm jdjxjcj ama malzeme yok🥹
Oyşşş tatlı şey :D ne yapıyorduysan onu yaz varlığın gülümseme sebebi
Koşuya çıkacağım🏃♀️
Oturmuş güzel bir dağ manzarasını izliyordum. O ara da görüş attım işte.
Dağı nerden buldun
Allah'ın duamı ve hayallerimi bana (tez vakitte güzel ve kolay şekilde) yaşamayı nasip etmesi için Allah'a dua ediyordum. Sen?
Tahmin edeyim uyuyamadın ve canın sıkıldı
Denizi karşıma almış sahilde güneşleniyorum
Tam o sırada sorulara bakıyordum, gördüm işte 😅
Aynı anda güldür, güldür dinliyordum. Az öncesinde de çay aldım geldim.
Telefonu elime aldım bu soruyu okudum ve bu satırları yazıyorum şu an ama biraz sonra başka bir soruya geçeceğim
Dans ederek ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum 😂 💃
Yarı çıplak yatıyordum halada yatiyorum hava çok sıcak
Genellikle , odamda çay ve sigara köşeme geçmişimdir 😌
Kesinlikle garantı PC ekranına bakıyordum. :D
Hem çalışıyorum hem bira fıstık yapıyorum 😂
Balkona geçmek için uzandığım yerden kalkmak için hareketlenmek üzereyim.
Bu soruyu okumaktan başka bir şeyle meşgul olabilir mi insan 🤔
Kulaklıkta Farazi V Kayra-Mertel Kasetçilik şarkısı çalıyor ben de Eminönü Sahilde oturuyorum.
Eskişehir Kızılcıklı Mahmut Pehlivan Caddesinde yürüyüş molası veriyorum.
Uzanıyorum.
Kalkmak istiyorum ama biraz daha diyorum.
@_Maidetta_ bana gökküşağı altında ki fantezilerinden bahsediyordu canını yediğim 😍
Ya sabır jsjsk
fantezi diyince millet yanlış anlayacak. Bari ne dediğimi yazsaydın. Jsk
@_Maidetta_ gökkuşağı altında pilavın üzerine yoğurt katıp yemenin nesi yalnış anlaşılıcak atim
Ama güzel olmaz mı yavrum jdk
@_Maidetta_ var bi hayalimizz
Bir karıncanın ayaklarına serili olsada umutlarımız. O fantazilere ulaşacak sabrımız vardır her vakit.. Kdkkd
Neyse dün akşam pilav vardı. Bimden yoğurt alıp ulaşam fantazime.
Bir kaşıkta sana ponçik 😿😿
😘
Puzzle yapıyordum , aksam düğüne gideceğim için hazırlanmaya kalktım
İnstadan gördüğüm komikli videoları arkadaşıma atıyordum😅
larıma*
YouTube’da Sefa Kındır izliyordum
Birisiyle mesajlaşıyordum. 😅
Kimki bu şanslı acaba
O da bana kalsın. 😄
Viski içiyorum tam tutarken sen ciktin
D wie Germany :D afiyetto
Danke schön damen
Allah'a şükür biniyoruz işte tr hayaldi burada gerçek oldu
Niye hayaldi?
En basit örneği 9 milyon du bu istediğim araba burada ise 130Bin € ya alabildim ve biniyorum işte
Ok, kazasız belasız :D kullanın o vakit
Tr ye gelicem geldiğimde İstanbul'da yaşıyorsan seninle de gezeriz istersen
Hayır İstanbul’da yaşamıyorum
Ankara ve İzmir Antalya Muğla bunların birinde yaşıyorsan yaz sözüm olsun sana yemekler de benden ama alkoller senden
Teşekkürler ama başka kapıya 💁♀️
Yanlış anladın heralde iki normal arkadaş gibi dedim ama yanlış anladın heralde
Uzatmaya gerek yok, thema beendet :D
İnsanları adam etmekle meşgulüm
shsjsh sen mi
Çalışıyorum 😒teşekkürler
Kolay geldin güzellik 🌸
Gelsin* (gülme komşuna gelir başına durumu)
🙃mersi
Bir şey hesaplıyordum.
Ay neyki acaba :D
Matematiksel bir şey şundan şu kadar yaparsam şu kadar olur falan 😂
Tebessüm ediyordum bir mesaja
Nasip olur mu ya
Umarım:)
Pilav var yoghurt var yiyom
Afiyet olsun. ✌️
ksde görüş paylaşmaya başladım 😄
İyi iyi :D
Temizlik arası kahve molasında yazıyorum🙂)
afiyetto
Teşekkür ederim (:
Piknikten geldim uzanıyorum
Nescafe, sigara keyfi yapıyorum
muzik dinlemekle meşguldüm
The big bang theory izliyodum
burada takiliyom neyle mesgul olcam
Denizdeyim güneşleniyorum
Sahile gitmeden önceki hazırlıklar 😀
Berberde sıra bekliyorum.
Telde oyun oynuyordum bildirim geldi
Takılıyorum burada bir şeyle meşgul değilim
Oyun oynuyordum konsol 😬
Sigara içiyorum
Müzik dinlemek ve düşünmekle ☯
Sütlaç yapmış oturuyorum
Evde kahve içiyorum ve burada takılıyorum
Neskafe içiyordum KS yorum yazıyorum
tam dişimi fırçalamıştım 😒
Nöbette olmakla meşgulüm
Tramvaya bindim
Cay icip belgesel izliyorum.
Biber kizartıyordum
elimde cay dizi izliyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?