Kişilik & Karakter Keyfiniz yokken kendinizi mutlu edebiliyor musunuz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Selamyine parçalı bulutluyum ama gülebiliyorum:))Keyfiniz yokken kendinizi mutlu edebiliyor musunuz? Keyfiniz yokken kendinizi mutlu edebiliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Keyfim yokken mutlu hissediyorum 1 1 Yorumla u Barış_LonelyForever +1 yıl Hissedemiyorum
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kafamda sıkıntıya neden olan o şey geçmeden olmuyor..Denendi, olmadı.. 1 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Modum düşük olsa bile mutlu olmak için birşeylere denk geliyorum. Örnek;duygusal olduğum zaman bir masumcuğun tebessümüne denk gelip mutlu olmak gibi.Neyiniz var? 1 0 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bazen bunu başaramıyorum. Ama en azından başarmış gibi yapıyorum. Veya çevremdeki insanları mutlu etmeye çalışıyorum. Bu şekilde... 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. aynaya bakınca bile mutlu oluyorum öyle zamanlarda 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. keyfim yokken bu halim yüzümden okunur her şey boş gelir 1 0 Yorumla
Sarı_Papatyam_benim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl evet harketleri müzk dinlerim o bile iyi gelir 1 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Edemiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben kendi kendimin her şeyiyim
Keyfim yokken mutlu hissediyorum
Hissedemiyorum
Kafamda sıkıntıya neden olan o şey geçmeden olmuyor..
Denendi, olmadı..
Modum düşük olsa bile mutlu olmak için birşeylere denk geliyorum. Örnek;duygusal olduğum zaman bir masumcuğun tebessümüne denk gelip mutlu olmak gibi.
Neyiniz var?
Bazen bunu başaramıyorum. Ama en azından başarmış gibi yapıyorum. Veya çevremdeki insanları mutlu etmeye çalışıyorum. Bu şekilde...
aynaya bakınca bile mutlu oluyorum öyle zamanlarda
keyfim yokken bu halim yüzümden okunur her şey boş gelir
evet harketleri müzk dinlerim o bile iyi gelir
Kendim dışındakileride mutsuz ederim..
Hayır edemiyorum. Uyurum.
mutlu edemiyorum
Tabiki
Edemiyorum