
Bu da ilk senli benli sorumdu.😀
Ben ikisini de çok severim, ayıramadım birbirinden. Ama sabahın ilk ışıkları insana ayrı bir huzur veriyor.

Bu da ilk senli benli sorumdu.😀
Ben ikisini de çok severim, ayıramadım birbirinden. Ama sabahın ilk ışıkları insana ayrı bir huzur veriyor.
Geceyi daha çok severim. Güneş ortadan gittiği zaman kendimi hep daha mutlu hissetmişimdir. Sabah erken saatlerden hiç hoşlanmam o saatlerde uyuyor olmayı tercih ederim
Gecenin geç saatlerini çok severim. Hatta bu yüzden kimi insanlar öğlenden sonra işe gidip geç dönmeyi sevmez ama ben seviyorum. Bu sayede gece dilediğim gibi uyanık kalabiliyorum.
Cevap
37Cevap
Sabahı bir tık daha fazla seviyorum, yeni gün yeni umutlar.
Gece saatleri
Geceyi seviyorum. Güneş göz alıyor ve göz alıcı şeyler göze zarar veriyor.
Güneşin ilk ışıkları ile gecenin kuzguni siyahını çok severim.
Atalarımız "Erken kalkan yol alır" demişler
Aynen de öyle sabahın erken saatlerinde kalkmak öyle güzel ki bir güne dolu dolu birçok iş sığıyor ve çok zinde oluyorsun tabiki erken yatmak ta şartı yani
sabahin erken saatleri daha huzur verici aslinda ama ne yalan soyleyeyim uyanmaktansa uyumamak daha kolayima geliyor ikisi de issiz ikisi de sessiz ama sabah gercekten daha iyi hissettiriyor hem soyle bakmak lazim cok erken bir sabah cok gec bir gece oluyor e nihayetinde
Sabahın ilk saatleri. Özellikle sabah namazından sonra ki kış sesleri eşliğinde ki zaman dilimi..
Günaydınlar! 🦋
Ben genelde baykuş olarak geceleri severdim. Ancak şimdi erken saatleri, gündüzleri seviyorum.
Geceden kalıp sabahın ilk ışıklarını görmek gibisi yok
Erken saatleri severim herkes uyurken uyanık olmayı
Erken saatleri ve yatmadan önceki gece vakitlerini.
Geceler daha sakin ve sessiz oluyor o yüzden geceleri daha çok seviyorum.
Birde üst katta ki hayvanlar Almanya'dan gelmese yazları daha iyi olacak.
Almanya'da gorgusuzluk diz boyu herhalde konuşmalarını mahalle dinliyor
Açıkçası hayatın her anını severim yeterki ruh bunaltıcı insanlar olmasın etrafımda
#Hükümdar
Geceleri çok seviyorum
akşamın, güneş battıktan sonraki o serinliğini en çok sevıyorum
Sabahları hiç sevmem..
Geceyi severim..
Akşam yatmayan sabah kalkmayan biriyim
Sabah 5 ve 6 sularına bayılıyorum..
Geceler adamdır
Güneşin olmadığı her saati severim 😎 Darkness
Genelde sabah erken daha iyi oluyor
Güneşin doğuşunu ve batışını izlemeyi seviyorum
Gün batımı saatlerini çok severim.
İkisininde kendine has güzellikleri var
Sabahın erken saatleri 6-7 arası
Sabahı seviyorum sanırım
Her saniye artar sevgim sabahı akşamı yok
2sini de ayrı severim
Sabahın erken saatleri
Uyanabilirsem sabahları çok seviyorum
sabah erken saatleri severim
Sabahın erken saatleri
Gece ıssız sessiz karanlık ve yalnız
Geceleri sevdiğin yanında ise vazgeçilmez
Gece
Sabahın erken saatlerini
Geceleri uyumam seviyorm geceleri
Yalnız olduğum anlar
Gece
Sabahlar tabi ki
sabahın erken saatleri
Geceleri
Geceler gecelerrr...
Geceleri
Sabah erken saatleri
Galiba gece.
Gündüzü severim
Geceyi
Geceyi severim
geceler haram oldu
Geceleri tabiki
Her ikisi de.
günden güne değişiyor bugünlük erken saat
Sabahları severim
Geceyi eeverim
Gece bi ayrı
Gece iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?