Kendimi çok zeki görüyorum ve değerinin anlaşılmasını için üzülüyorum bu kötü bişi mi?

İnsanlara baktığım zaman empati duygusu var bende ince düşünme çok düşünme bilgi birikimi karşımdakini anlayabilme birşeylerin üstesinden çabuk gelme olayları çok bütün ve detaydan inceleme çok fazla karekter barındırma vs. Çoğu şeyi taşıyorum. Bunun için özel hissediyorum ve olduğum gibiyim her şeyden önce. Ya da belki aptalimdir bilmiyorum karsilastirdigim zaman diğer insanlarla çok daha farklıyım. Bu siz dede oluyor mu? Siz neye göre siniflandiriyorsunuz
Kendimi çok zeki görüyorum ve değerinin anlaşılmasını için üzülüyorum bu kötü bişi mi?
Cevapla