Selammmsss 🥳
Eğer hayatın boyunca kaybettiğin şeyleri bir „çanta“ içinde bulsaydın, en çok neyi bulduğuna sevinirdin?
ben; dedemi ve kalbimi bulaaymm
#sosyetic


Koskoca dünya’yı bu ara dar ediyorum, sana özel ✌️
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Selammmsss 🥳
Eğer hayatın boyunca kaybettiğin şeyleri bir „çanta“ içinde bulsaydın, en çok neyi bulduğuna sevinirdin?
ben; dedemi ve kalbimi bulaaymm
#sosyetic


Koskoca dünya’yı bu ara dar ediyorum, sana özel ✌️
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ️
Benim kayiplarim sadece vefat eden insanlar. Oyle oyuncagimi kaybettim, cantami kaybettim gibi seylerim yok kaybettiysem bile aklima gelmez. Bu hayattaki en buyuk kaybim dedem sanirim. Bazen cok ozluyorum. Tekrar sarilip kokusunu icime cekmeyi cok isterdim. Bir insan her mezarliga gittiginde ayni aciyi yasar mi… yasiyorum.
Seni anlıyorum. Çünkü dedem benimde en büyük kayıbım.. ve o özlem hiç bir şeye benzemiyor.
Eski neşeli halimi :))) kime özel o :P (
Sana bir şey mi söylenir ya “olmaz ben düşündüğü dilinde olan biriyim başıma ne geliyorsa da bundan geliyor zaten” az meraklı ol sen 😃
hahaha düşündüğümü söylerim dedim sırrını söylerim demedim :D ayrıca görüşte olan görüşte kalır :o aaaa hiç yakıştı mı :o
Evet, kesin görüşte kalır :D hep öyle olmuştur
başka nerede kalacak ki :o
Sus be
aa aaa lafa bak :o erkeğe şiddet de uyguluyorsundur sen :o
shsjs uygularım sorun yok 😅
ben erkeğe şiddete karşıyım :o özellikle o erkek ben isem :P
yok yahu sen ne alaka :D
ben genel söyledim zaten :D
Dokunmazdım bile. Denize sallardım valla
Duygusuz musun kabakçı
Bu aralar öyleyim çotonak
Sıkıcı, Giresun’a gitmişken denizine girseydin, çarpsaydı seni bi
Yüzme bilmiyorum ki
Yalan🧐
Valla bilmiyorum
yiaa sırıttım kusura bakma 😬😬 böyle shsjsh tamam o zaman uzak dur denizden falan, denize sallarken düşersin
Düşersem yılana da sarılıyım mı?
Sarıl, belki kurtulursun 😅
Hadi öyle olsun bakalım
Cevap
56Cevap
Kaybettiğim tek şey duygularım
2 abim bi erkek kardeşim vardı en büyük abimi ben dogmadan önce kaybetmişim yüzünü bile görmedim hiç fotografi bile yok onu gormeyi çok isterdim..
Allah rahmet eylesin..
Çok teşekkür ederim ♥️
Annemin aldığı bir bilekliğim vardı kaybettim ya da çalındı emin deyilim onun için herşeyimi veririm
Umarım bulursun
Benimde Uğur getirdiğine inandığım bir kolyem vardı öyle baya uzun zaman bulamadım, hiç ummadığım yerden çıktı. Belli olmaz ki..
huzurumu.
en çok buna sevinirdim sanırım..
Aslında çok şey var. Sonradan bir şeyler dank ediyor ama geçti gitti artık.
Kesinlikle.. O danklar keşke daha önce olsaydı ama o kadar çok geçki
Kesinlikle Dedem.
Başka hiçbir şey gelmedi aklıma.
Allah rahmet eylesin
Maddi olarak düşünürsek şüphesiz çorap ve tel toka bulurdum. Manevi olarak dersek iş uzar da uzar. İlk bulacağım şey güven olurdu sanırım. Çünkü uzun zamandır kimseye güvenmiyorum. Küçük bir güven duyum kalmıştı, o da uçup gitti ☯
Çok güzel soru sormuşsun ne diyeceğimi bilemedim :)
:) sorun değil gelince yaz
Masumluğumuve çocukluğumu. Zira büyüdükçe kaybolmuş bulunmakta😃
masum değiliz hiç birimiz 😋
çocukken öyleydik artık değilizzz oy ou
Olsun, böylesi daha iyi 😈
Baris pinari harekatinda a600 ile holografik nisangahi bulduguma sevinirdim kaybettim benden parasi kesilmisti 4 bin dolar ha bide dusmani teget geçen mermilerimi isterdim 😂😂
Rahmetli halamın aldığı örme hasır bir gümüş bileklik vardı. Günlerce ağladım kayboldu diye nerden baksan 20 yıllıktı. Onu bulsam ya yine aldığım gün gibi sevinsem
18 yasinda ki hayattan zevk alan neseli halimi dogal halimi ve pozitif halimi bulsam cok sevinirim
Ortaokuldayken çok sevdiğim bir arkadaşımın verdiği bilekliği kaybetmiştim. Eğer onu bulsam çok sevinirdim.
Kaybettiysem vardır bunda da bir hayır gözüyle baktığım için çantayı olduğu yerde bırakır hiç dokunmazdım.
20 yasina donmeyi isterdim en guzel yas 20 yaş
Hayatta en acı yenilgi bile bir tecrübedir. Kişinin bedeninini zihnini bünyesini aklını testtir. Oyüzden çanta da istemem
Altın bir zincirim vardı benim ya yıllar önce kayboldu onu bulamadıydım ne güzel olurdu. 😂
Yıllar önce mp3 çalarım vardı, bir o bir de şahmeranım.
Konyalı sevgilimi.. o kadar çok özlüyorum ki ciğerim yaniyor.
Tüm hayatımı geleceğimi, kaybettiğim çok şey var.
Çocukluğumu gerçi oda pek iyi geçmedi ama yinede şimdikinden iyidi
Onu galiba
Onunla giden hevesimi
Aşkimi
Heycanjmi
Güvenimi
Daha minicik bir bebekken kaybettiğim iki kardeşimi bulayım başka da hiçbir şey istemiyorum.
Ben hep kaybederim diye emanet verdiklerimi bulsam sevinirdim
Bu hevesim çok önceden kaçtı çünkü büyüdük artık maalesef
Kaybettiğim her şey orada kalabilir sadece çocukluğumu alayım.
Çocukluğumu masumiyetimi güvenimi boş yere heba olan zamanımı ve kaybettiğim sevdiklerimi.
çok kapsamlı bi soru bu o zaman bi kaç yaşım dahilinde ki zamanı diyeyim
Neler kaybetmişim diye bakıp agzini kapatırım hiç uğraşamam , belki gururumu alırdım belki almazdım
Kart dolu bir kutu ne zaman dilek dilesem bir kart gider dilek gerçekleşirdi.
Kesinlikle çocukluğumu..
resim yeteneğimi, hayata karşı bitmez tükenmez enerjimi, sigaraya düşman olduğum zamanı, kırılmaz bükülmez dinamiğimi. kısaca bir çok şeyi
Valla ne bulduğuma sevinirdim
Boş bir hayat.. geçmiş anılar. Dolu dolu acılar ve yaşattığım kötü zamanlar ve yaşadığım kötü zamanlar
Kız arkadaşlarım... 🥲
Görüşmüyor musunuz?
Eskide kalan ve aramıza mesafelerin girdiği arkadaşlarım var. Onlarla görüşemiyoruz maalesef.
Anladım 🥹
Mısırdan 43 tane yemiş
Yaa çok tatlı yanaklara bak, sonra ellere 😃
İlk kulaklara bakıcam sonra burnuna
Ha ha ha çok güldük
Masumiyetimi , güvenimi, kırılan kalbimin yerine saf ve temiz kalbimi
Kaybedipte aman aman diye üzüldüğüm şey olmadı, muhtemelen de aşırı bir sevinç yaşamam sanırım 🙂
Kızımı alır diğer herşeyi bir kenara koyardım.
Masumiyetimi ve iyi niyetimi
Kendimi bulmayı isterdim dhajd
Kaybolduysa bir sebebi vardır
Eski huzurumu geri gelse keşke
Para bulduguma sevinirdim
yıl 2002 1 usd = 1,80 tl
duygusal yönlerimi ve hoşgörülü taraflarımi
Telefonumun yedeklemesini
umutlarımı geri isterdim sadece
11 yıl önceye gitmeyi çok isterdim😌
Öyle bir çanta olsa dayımı isterdim. :(
Çocukluğumda sahip olduğum hayatı.
Kaybetmişsem öyle istemişimdir, fark etmez varlığı
Gerçek aşkı bulsam yeter🙏🏻🦋😂
Öyle çok büyük kayıplarım olmadı ki. Zaman kafi.
5 yıldır benden çalınan hayatımı
Kendi eski çocuksu halimi
Boşa giden yıllarımı
Kendimi 😃
Kaybettiğim ne varki hatırlamıyorum
19 yaşımı bulsam yeterli
Sağlığımı bulduğuma sevinirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?