Bayram olduğu için mutlu olmak gerek ben ayni sorunla bi careyim bakar mısınız?

Arkadaşlar beni okulda iş yerinde sürekli yargılayıp beni mağdur eden insanlardan bıktım usandım artık dayanamıyorum sürekli iftiraya maruz kalıyorum yardım edin ne yapmalıyım?
Bayram olduğu için mutlu olmak gerek ben ayni sorunla bi careyim bakar mısınız?
Cevapla