Hallööö.. ✌️
Herhangi bir bedel ödemeden sahip olduğunuz en güzel şey nedir?
AiLemmm ♥️
#sosyetic

Asla sıradan olmamı beklemeyin. Çünkü ben ‘ben’ olabilmek için çok bedel ödedim.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Senin yanın mahşer yeri.
Hallööö.. ✌️
Herhangi bir bedel ödemeden sahip olduğunuz en güzel şey nedir?
AiLemmm ♥️
#sosyetic

Asla sıradan olmamı beklemeyin. Çünkü ben ‘ben’ olabilmek için çok bedel ödedim.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Senin yanın mahşer yeri.
Hiç bedel ödemediğim, Rabbimin bana bahşettiği sağlıklı bir vücuda, güzel bir aileye, akla sahibim. Bunlara bedel ödemeden sahip oldum...
Kıymetini bilip, şükretmemiz gereken çok şeye sahibiz aslında...
Kesinlikle haklısın.
Teşekkür ederim ☺
Rica ederim 🌸
Ailem dışında bedel ödemeden sahip olduğum hiçbir şey olmadı hayatımda.
Her zaman bir emek ve çaba halinde olmam gerekti. .
Al bendende o kadar..
😅 üç gün sonra bana acıdı ♥️
Ya sorun yok takılıyorum be :D ♥️
Cevap
29Cevap
Evlatlarım hayatımdaki en güzel paha biçilmez olan evlatlarım 🥰
Kendime olan sevgim
Çok güzel soru sormuşsun bedel ödemeden galiba sahip olmadığım bir şey yok düşününce
Güzel soru ama cevap yok ✌️ Oki 😃
Sen oki misin? Shsj çok saçma
Şuna bir açıklık getirelim, ne seni tanırım nede kim sana ne der onu bilirim. Lafın gelişiydi.
Günooo...✌️tabiki canım en kıymetlilerim herbişylerim Annem ve babam.
Günaydın :D ✌️
Bu vatanda kahraman dedelerimin verdikleri bedeller sayesinde bir bedel ödemeden özgürce yaşamak güzel bir şey.
bedel ödemediğim hiçbir şeye sahip olmadım bu dünyada ancak sadece aldığım nefes diyebilirim Allah tarafından bahşedilen
Herşeyin bedelini ödedim hatta çok ağır ödedim iyi ki öyle oldu şu an çaba harcayarak kazandığım herşeyin keyfini , mutluluğunu sürüyorum
Uzun uzun düşündüm ama yokmuş gerçekten. Hayat bana 1 güzellik veriyorsa karşılığını 10 misliyle ödetiyor
Ailem yattigim yerden bu aileye sahip oldum ve cok sansliyim diye dusunuyorum. Sukur sebebim ailem 🙏🏼
Öyle bir şey yok , nefes almanın bile bir bedeli var nefes aldıkça yaş alır insan. Gördükçe göremez olur. Her şeyin elbet bir bedeli var
Öyle bir şeyi kabul etmem.
Ailem diyenler olabilir.
Benim başıma gelen en büyük bela ailem idi.
nefes alıyoz len daha ne olacak şükür diyelim.
Çok bedel ödedim ama daha mutluluğa ulaşmış değilim sabırla bekliyorum
Bolca bedel ödedim
Ama neye sahip oldum bilmiyorum
Annem Babam. Eşya olarak soruyorsan bedelinin ödemediğim hiçbir şey yok ! Hepsi alnımın teri...
Gözüm gibi baktığım ilk arabam Mustang GT ama şimdi Lamborghini ye biniyorum gözüme bile gelmiyor
Nefes alabilmek çok büyük bir nimettir almakta zorlanınca anlarız.
Bedelsiz bir mutluluğum olmadı. Kızım diyorum
Hmmmm 18 yıl önce bir cep bilgisayarı hediye almıştım
Ben bedelini fazlasıyla ödemeden hiçbirşeye sahip olamadim.
Bedelini ödediğim şeylere bile sahip olamadım, teşekkürler
Sanırım yok
Bedel ödemeden elle ettiğim hiç bir şey olmadı,
Düşünüyorum da yok sanırım.
Annem , diyebilirim 🤔
Karakterim
Adamlığım
Annem🌸bide yeğenlerimm
Sağlığım 🧚♀️
Empati , çok narsistim
Ailem ve dostlarım.
Her şeyin bir bedeli vardır
Sonsuz şükürler olsun, ailem.😍
Sağlık sevmek
Merhametli ve sadık bir eş.
Güzel şeyler için bedel ödemek gerekir
Sağlık
Annemm
Öyle bir şeyim yok
Sanırım kendim xD
Ailemmm💜❤️💜❤️
Aile ☺️🤲🙏🏻
Acılarım
Sanırm kitaplarm
Karşim 💃❤
Annem
Aile
Ailem
Kendim 🤓
Ailem
hayat
Vicdanim
Kedim.
Saygı
Annem 💜
Ailem çok şükür
Allah sevgisi
ailem :)
Sevgilim
Hesap gelmedi daha:)
DNA m
ailemm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar