Hep aşırı ilgi gösterdim. nasıl geri çekilebilirim? doğru mu yapıyorum?

İşyerinde bir kız var ve onu seviyorum, ve karşılıklı kırgınlıklarımız var. artık sıkıldım bu durumdan. Aslında bende duygusal bişeyler de var. Artık sıkıldım bu durumdan. 1 yıldan fazla oldu. nasıl geri çekilebilirim? doğru mu yapıyorum? Konuşamıyoruz da konuşunca hep haksız çıkıyorum ve hep özür diliyorum. Yardım lütfen
Hep aşırı ilgi gösterdim. nasıl geri çekilebilirim? doğru mu yapıyorum?
Cevapla