Toplamda 50 kişilik sülalemden bana hakaret etmeyen kimse yok. Affetmek zorunda mıyım?

Hayırlı bayramlar güzel kızlar ve brolar❤️Affettikçe daha saf görmezler mi? Dayım babama telefonda onun psikolojisi bozuk elinde değil dedi duydum ve bu bayram dayımla bayramlaşmadım. Annem duyunca dayınla bayramlaşıcaksın n eladan saygısızlık sen ya dedi beni her gün köpek adi diyerek büyüten Kadın saygıdan bahsediyor. Aynı şekilde dayım yine en masumu kalır baba tarafım 21 yaşıma kadar iyiydi ama fırsat kolluyorlarmış akbaba gibi meğer. Bir olay oldu beni kandırıp bi salona sıkıştırıp hepsi hakaret etti etmeyen de karaktersiz gibi sessiz kaldı. Ne saygısı arkadaşlar? Saf olmak istemiyorum annemi babamı da affetmek istemiyorum ama param yok başka eve çıkamıyorum ve anneme babama kin tutmak yine de günah olur mu aşklarım söyleyin

Toplamda 50 kişilik sülalemden bana hakaret etmeyen kimse yok. Affetmek zorunda mıyım?
Cevapla