Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 🤗
Dedim
Şimdi de “Bir Mucize” diyorum. Çünkü işimiz bir mucizeye kaldı. 😌♥️😎
https://www.youtube.com/embed/clr9mFvuaewYakarım Romayı da yakarım 🎶
Teşekkür ederim 🌸
Ay hiç değilim 😂
Cevap
11Cevap
Kimseye demedim
gözü kara deliyim ama günün sonunda sadece kendimi yakıyorum sanırım..
Kızlar Bir Adım ÖneYok Yok demiyorum 😄
Diyorum ben..
Kimseye demedim ama hem deliyim hemde gözü kara deliyim yakarim gemileri😅😅 keyifli akşamlar.🧚♀️🧚♀️
Gözü kahverengi deliyim
👏👍
Bende yeşil😂
Tamam 3 evetle uğurluyoruz o zaman
Kalbimizi yaktık bi romayı yakamadık 😀
😂😂😂
Söylememe gerek yok.. Biliyor çünkü..
Ben hep öyleyim 🙄
Iyi bayramlar 🍬☕
kimseye
Beyin bedava.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?