nefret çok güçlü bir duygudur. insanın beynini, benliğini şekillendirir. bir noktadan sonra beyin hücreleri ölmeye başlayınca aynen 3d printerlerin çalışma şeklinde olduğu gibi geriye bu sağlam nöron bağlantıları kalır. nefret ettiğin şeyin bir heykelidir bu... ucube bir heykel...
peki ya kendinden nefret ediyorsan? bu seni "ölümsüz" mü yapar? yoksa kendinden nefret eden kişi zaten bir yaşayan öl müdür?
kendim için konuşmam gerekirse ben hep filmler/kitaplardaki aşırı gururlu, kızgın, affetmeyi, ikinci şans vemeyi bilmeyen insanlardan nefret ederdim. yavaş yavaş öyle biri olmaya doğru yaklaştığımı hissettiğim şu dönemde acaba ölümüm yakında mı diye düşünmeden edemiyorum.
kıssa-cası nefret ettiğiniz şeye dikkat edin, intiharınıza sebep olabilir!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar