Nefret ettiğin şeye dönüşürmüsün? peki ya kendinden nefret ediyorsan? bu seni "ölümsüz"mü yapar?

nefret çok güçlü bir duygudur. insanın beynini, benliğini şekillendirir. bir noktadan sonra beyin hücreleri ölmeye başlayınca aynen 3d printerlerin çalışma şeklinde olduğu gibi geriye bu sağlam nöron bağlantıları kalır. nefret ettiğin şeyin bir heykelidir bu... ucube bir heykel...

peki ya kendinden nefret ediyorsan? bu seni "ölümsüz" mü yapar? yoksa kendinden nefret eden kişi zaten bir yaşayan öl müdür?

kendim için konuşmam gerekirse ben hep filmler/kitaplardaki aşırı gururlu, kızgın, affetmeyi, ikinci şans vemeyi bilmeyen insanlardan nefret ederdim. yavaş yavaş öyle biri olmaya doğru yaklaştığımı hissettiğim şu dönemde acaba ölümüm yakında mı diye düşünmeden edemiyorum.

kıssa-cası nefret ettiğiniz şeye dikkat edin, intiharınıza sebep olabilir!

Nefret ettiğin şeye dönüşürmüsün? peki ya kendinden nefret ediyorsan? bu seni "ölümsüz"mü yapar?
Cevapla