Çirkin olduğunun farkında olmak iyi bir şey mi yoksa öz güvensizlik midir?

Çirkin olduğumun farkına geç varmadım çocuk yaşlarda farkına vardım bu iyi bir şey mi kendimi güzel yakışıklı zannetseydim boş gereksiz cahil öz güveni olmaz mıydı kızlar demicek miydi bu kendini ne zannediyor yakışıklı mı zannediyor diye yanlış mı düşünüyorum yaşım 24

Çirkin olduğunun farkında olmak iyi bir şey mi yoksa öz güvensizlik midir?
Cevapla