Mutluluğu mesela sonuna kadar hakettiğimi düşünüyorum.

#Cassie
Mutluluğu mesela sonuna kadar hakettiğimi düşünüyorum.

#Cassie
Aşkı, şansi ve bereketi sonuna kadar hak ediyorum. Gerçi bunlari kim hak ettigini düşünmez ki? Lakin onca yaşanılan şeyden sonra adım adım bunları alıyorum Evrenden... insan layık olduğu ve hak ettiği her ne varsa hangi yaşta olursa olsun alıyor sahip oluyor..
Evet zamanı gelince bir bir seriliyor önüne
Dilerim ki en guzel sekilde; neyi hak ettiginize inanıyor ve neyi düşlüyorsanız ona sahip olursunuz 💫🌟🌸✌
İnsallah hepimiz hak ettiğimize kavuşuruz 😌🎈
Güzel şeyler hak ediyorum çünkü
fazlasıyla sabırlı davrandım
Böyle dönemlerde en çokta
insanların gerçek yüzünü gördüm
İnsanların gözünün önünde farklı davranan
Ama aslında samimiyetin menfaat olduğunu anladığım zamanda Hakettiği gibi davrandığım için
Aslında dertlerinin gruplaşma olduğunu hissettiğim için uzak durmayı haketmişim 😅😂
Aa yok artık kim ne yapmıs öyle 😄
Hshsh kimse bir şey yapmadı genel olarak sadece 1 sene için söylersek bu tarz çok insan var 😅
İyi peki hadi 😄
😄😄
Cevap
18Cevap
Herşeyin en güzelini hakediyorum...
Kesinlikle 🥳
❤😘
Aşkı yaşamak ve sevilmek
Sıkıysa duymasınlar 😄
😯😂 diyorsun 😂
Dedim 😄
😂
sonuna kadar hak ettiğini düşündüğüm tek şey huzur
ben huzur istiyorum:)
Şımartılmayı, mutlu olmayı, sevilmeyi sonuna kadar hak ediyorum..🤭😄
Sen her bişeyi hakediyorsun 🥰🥰
Sen sen daha çok canım benim 🥰❤
Mutluluğu şu dünyada mazlumun göz yaşını akıtmayan herkes halet ektedir
Evet muhakkak
Çok iyi bir okul hayatı, benim en doğal hakkımdı diye düşünüyorum.
Ama maalesef olmadı.
O yüzden önümüzdeki eğitim hayatıma bakıcaz 😎
Hak ediyorsam zamanı gelince verir Yüce Yaratan.
Güzel ve içinde iyilik olan her şeyi hak ettiğimi düşünüyorum
Herkes her şeyin en iyisini hak ettiğini düşünür 😄 Gerçekten hak ediyor mu bunu bilemeyiz 🤔
Mutluluğu bende hakettiğimi düşünüyorum ama maalesef mutluluk algısı artık çok değişmiş
Değer görmek.. veriyorum ama karşılığını alamıyorum
Çok haklısın
Hiçbir şeyi hak etmiyorum
Aa
ayrılık sevgilime çok ağır konuştum ve ayrıldı benden hakettim ona layık bir adam değilim
Hiçbir şeyi hak etmiyorum
Hak ediyorsun Cılız
İstediğin her şeyi
Hiçbir şeyi haketmiyorum
Demeyin öyle şeyler kendinize yahu
Kendime vurmayı seviyorum, canlı tutuyor beni.
Akrep burcu musun?
Boğa
Hmm kendime vurmayı seviyorum deyince akrep mi acaba demiştim.
Yani? Akrepler mi öyle yapar?
Evet akrepler acıyı sever.
Hemen bir akrep kadını ile tanışmalıyım
Akrep boğa süper ikili olursunuz
Sahip olduğum mutluluk.
Hak ettiklerimi elde ettim
Şuana kadar yaşamadığım her ne varsa
Ben yaptıkça o bana gelir zaten, düşünmüyorum
Bende mutluluğu huzuru hakediyorum
sadakati, güveni sonuna kadar hak ediyorum
Kariyerrr
Sevilmek
Değer görmek
Mesleğim
her şey 🤤
Saygı..
Sevilmek
mutluluk
Mutlu olmak
Mutlu bir aile
para 😝
Sevilmeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?