Adamın yerinde olsanız telefonun hesabını sorup, paranızı ister miydiniz 😀?

Spor salonundayiz 10 senelik bir arkadaşım var vural. Çok samimiyiz ama kardeş gibiyiz. O profesyonel çalışıyor işi bu zaten. Bende takılıyorum 3 5 kilo veririm diye. Neyse bir adam gördüm telefonu bana çevirmiş sanki beni çekiyor gibi. Yok dedim ya aynadan kendini çekiyordur. Başka tarafa gittim o tarafa döndü yine aynı şekilde telefon bana dönük. Neyapiyorsun sen dedim. Eveledi geveledi. Belli hatalı ağlamaya başladı bu. Neyse sasirdim vural geldi anlattım. Konustuk biraz aramızda suçlu olmasa ne saçmalıyorsun kardeşim al bak telefonum burada der yani boyle slkca tepkiler vermezdi dedik. Birsey demedi. Adam ilerde çalışıyor telefonunu yanına koymuş yere. Vuralın elinde kocaman bir dumbell gitti gitti adamın telefonunun üzerine paaat bıraktı yoruldum bilmem ne de diyor bir taraftan. Adam şok biz şok. Neyapiyorsun kardeşim sen dedi. Telefonu yere bırakmışsın ben ne biliyim kardeşim bıraktım üzerine geldi bırakmasaydın yere benim suçum mu dedi. Aaa aaa Adam inanin hiç birsey demedi. Ekran paramparça ama. Sonradan gelmiş diyor. Al sana video şimdi git izle nerede izliyorsan 😀 adamın telefonunu parçaladı. Adamda çıktı gitti hiç birsey demedi.

Siz bu durumda hesap sorup telefonunun parasını istermiydiniz?

Adamın yerinde olsanız telefonun hesabını sorup, paranızı ister miydiniz 😀?
Cevapla