Selammm gece.
Canın yandığında, sevdiğinin mi yanında olmak istersin veya seveninin mi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammm gece.
Canın yandığında, sevdiğinin mi yanında olmak istersin veya seveninin mi?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Tabii ki de sevdiğimin yanımda olmasını isterdim beni seven kişiyi ben sevmiyorsam o kişi benim için maalesef herhangi bir anlam ifade etmez bu arada bu şarkıyı daha biraz önce dinledim çok güzel değil mi ya sözleri filan keşke olmaz demeden dinleyen birileri olsaydı en azından bir dinleseydin çünkü beklentilerim aslında o kadar da yüksek değil ama olmayınca olmuyor ve belli bir yerden sonra sanırım kabul etmek zorunda kalıyorsun hayat bunu yapmak zorunda bırakıyor ama insan yani şöyle mutlu olunca bir şeyler başarınca ya da böyle gerçekten Üzülünce diyorsun ki yanımda olsun konuşmasına gerek yok hani yanımda olsun yeterli aslında neyse ya bu kadar yeterli anladın sen 💙💛😂
Reda, güzel seviyorsun daa.. yanlış kişi be güzelim. Şarkı aklıma düştü, beğenmene sevindim :)
Keşke doğru olsaydı hoş adamdı vesselam sonradan evrim geçirmeseydi😐 içime frida kahlo kaçtı bugün
Canım yandığında kimsenin yanında olmak istemem. Çünkü canım candığımda üzülürüm ve yalnızlığıma sarılırım. Bu yüzden o an yakınımda kimseyi görmek istemem. Bazen insanın yalnız kalması gerekir.
Öğrenmesi için, alışması ve kendi başına atlatabilmesi için. Her düştüğümde birilerine koşarsam asla ayağa kalkamam kendi başıma. Oysa ben her enkazdan sonra daha da güçlenmek ve kendime tutunup ayağa kalkmak istiyorum ☯
Canımı sadece sevdiklerim yakar haliyle canımı yakanın yanına gitmem, yalnız kalmayı tercih ederim.
Eigler için teşekkür ediyorum 🍭🍬🎊🥳🌸
Rica ediyorum shsjs 😅🎈 senide bulaştırdım bu işin içine
Sıkıntı yok😅
Sevenimin yanında olmak isterdim. Sevdiklerimizden fayda yok.
Teşekkür ederimm 🎈🎈
Rica ederim 🥳
Cevap
46Cevap
Tek başıma olmak isterim. Sevdiğim sevenim bilmesin.
Sevdiğim beni sevmedikten sonra anlamı yok. beni sevenin yanında olurum
Yalnız kalmak isterim. Canımı sevdiğim yakmışsa, teselliyi gidip başka yerde aramam. Kendi içimde olan biteni çözemedikten sonra, başkasında teselli aramak ahmaklık olur.
Yalnız olmayı tercih ederim.
Bazen sadece kendimizin sarılmasına ihtiyacımız vardır.
Kimseden medet ummamam gerektiğini öğrendim
Canımı sevdiklerim yakar ancak ve eğer ki canımı yakan kişi sevdiğim değilse, normalde yalnız kalmak isteyeceğim durumda O'nunla olmak isterim. Sevdiğim kişi bir taraftan da sevenim de olduğu için onun da benim yanımda olmak isteyeceğine eminim.
Sevenimin. Seven daha güzel sarar yaraları 🌸
çok doğru :)
İnsan hayatındaki insanla gülemeyecek derteleşmeyecek eglenemeyecekse neden birini sever aşık olur ki 🤔
İnsan sevdiğim dedigi, hayatına aldıgı insanla herşeyi konusabilmeli her duyguyu rahatça yaşayabilmeli...
Kimsenin yanında olmak istemem ellerine koz verirsin ummadığın anda tutarlar adamı ordan en güzeli hafif loş bi sarı ışık gölgesinde viski şişesine yaşlanarak sarhoş olmak
Sevenim tabi ki.. Her türlü sevenimin yanında olur, beni sevdiği gibi bende onu severim. Karşılıksız kalan ilişkiler benlik değil ki.. Sevenimi bulur onu severim her zaman 😃
Canım yandığın da genelde tek olmayı daha çok isterim. Ama illa birinin yanına gideceksem sevdiğim insanın yanında olmak isterim.
Tam bir akrep👏
@dikenliyıl 😇😇
Seven kesinlikle ne kadar seversem seveyim hep beni sevenin yanında olucam evlilik falanda dahil sadece henüz erken
Canımı yakan sevdiğim kişi değilse sevdiğimin yanında olmak isterim ama canımı yakan sevdiğim insan ise sevenimin yanında olmak isterim..
Canım yanmaz. Canımı yakacak bir yanımı bilen yok ama kafam eserse her daim Yalnızlığı tercih ediyorum.
Canim yandigi zaman yalniz olmak isterim kimse olmasin yanimda
Kendi basıma olmayıntercih ediyorum.. sahte geliyor artık bana onlar... acısını ceken bilir miş
Sevenimin yanında olmak sonuçta o beni umursuyor sevenim değil
Bizi seven yok sevdiğimiz bizi yanında istemiyor mal gibi ortada kalıyoruz
Sevenimin yanında olmak daha doğru ve etkili olur
Sevenimin, çünkü beni seven o an daha iyi olmam için elinden geleni yapar
Sevenin tabiki. Sevenin ilgilenir, dinler, derdinle dertlenir, acını paylaşır.
Sevilmeden sevdiğin olsa ne yazar alıştık biz acımızı tek yaşamaya
Sevenin zaten sevdiğin olur benim onu sevip onun beni sevmemesi platonik olur.
doğru orantı olarak sevenım varsa zaten sevıyorumdur .
Sevdiğimin yanında isterdim ama bazen sevenin hissedermiş gibi hayatına giriyor bir anda
Herkesten uzaklaşırım , tek başıma acımı yaşar , toparlanmam içim kendime zaman ayırırım.
Sevdiğimin yanında değil, sevenin yanında olurdum.
ohhhh alternatifli dunya :)
sevdigimle yapacaklarim
beni sevenle yapacaklarim :)
beni sevene çünkü insana ancak seven kıyamaz
Canım yandığında değil sadece her zaman o güzel dudağından öpmek isterim.
Keşke olsada yapabilsem
Sevdiğim beni seviyosa onun eğer sevmiyosa sevenimin yanında olmayı isterim
Her ikisi de olablir o anki ruh haline göre değişir
Sevmediğim birinin beni sevmesi rahatsız edici. Benim sevdiğim ise yanımda otursa bile yeter :')
Sevdiğimin yanında olmak isterdim
Sevenime koşarım bu saatte sonra
Keşke vakti zamanında sevenlerden birine şans verseydim. Aklım yeni başıma geldi buket, ırmak, naz, neredesiniz ulan😆
Son pişmanlık neye yarar :D
Her şeyin bedeli var
Olmadı yaar
Buraya kadar😆
Irmağı buldum oda benim gibi sap hala paçaları sıvasam mı acaba gel dermi😅
denemekte fayda var 😅
Heyecandan sigaramı tersten yaktım bak şimdi. Gitti 1 lira 30 kuruş🤣🤣
Sevenim olsun ama sevdiğim de sevenim olmuş oluyor
Her zaman sevdiğim sevenin olmuyor maalesef
Sevdiğin*
shsjssh üzülme sana öylesi denk gelmez inşallah Boaviss 😅
Amin amin 😃
Bence yalnız kalmak ama beni sevenin yanında olmak isterim
Hem sevdiğimin hem sevenimin zaten seviyorsam oda beni seviyordur.
Sevenim zaten sevdiğimdir
Canımı yakanda. Uzak dururum.
Ailemin yaninda sadece
Het zaman sevenimi isterim
Sevenimin yanında olurum genelde
Yalnız kalmayı tercih ediyorum her zaman.
Sevdigimin yaninda olmak isterim
Ben sevdiğimi tercih ederim.
Yalnız kalmayı tercih ederim.
Tek başıma daha iyi.
Sevdiceğimin kollarında olmak isterim
Yanlız kalmak isterim
Sevenin yanında olmak mantıklı
Biz yalnızlığa alıştık..
Yalnız kalmak isterim
sevdiğimin yanında olmak isterim
Annemin yanında olmak isterim
Sevenim sevdiğim olacağı için sevdiğim :D
Sevgilimin bir işe yarasın teselli etsin 😀
Yalnız kalmayı tercih ederim
yalnız olmak daha iyi
Sevenin
Olursa sevdiğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?