Ya bir insanin hayatinda hic mi degisim olmaz hep mi ot gibi?

27 yaşındayım ama 15 yaşındaki halim gibi durgunum , o yaşta da hiç sevgilim olmamıştı yine sevgilim yok. O yaşta da ailemle sorunlar yaşıyordum bu yaşımda da yaşıyorum. O yaşta da pek arkadaşım yoktu şimdi de yok. O yaşta okuldan mutsuzdum, zaman zaman dislaniyordum şu an iş hayatindayim yine aynısı hatta çok daha beteri hata üstüne hata yapıyor göze batiyorum. Yani yaşıtlarım cidden mutlulugun içinden geçenler var ne bileyim ben hep ot gibi ya.. hep cansız hep ölü ne kadar gülmeye çalışsam da hep bir mutsuzluk senfonisi.

Ya bir insanin hayatinda hic mi degisim olmaz hep mi ot gibi?
Cevapla