- Hayaller, dostlar, aile, eş dost sevgili...


Mario hiçbir zaman kaybetmez
Oynayana bağlı 😂
Yani nerede ve kimin yanında olduğun onemli
Benim kafa oyuna gitti 😂 doğru söylüyorsun zaten her kaybediş bir kazançmış
Vay be sırrı ne bunun
Nasıl mario oldun e ben mario olamazsam
Iyi bende saklambaç olurum o zaman
Mario iyi saklan , iyi olduğum tek oyun diyebilirim
Gördün mü bak marioda yeniliyormuş 😂
Olsun boş ver marionun duruşu yeter
Rica ederim 😂
Senin ki ne taht kavgasından başka
😧😧😂 deli 🫢 kim dedi onu 🙄
Her şeyin sonu var bu gunlerin tadını iyi çıkar
🙄🙄 🤷🏻♀️ne yapayım şimdi
Bilmem ölmeden once bir ada falan al boş gitme adaya benim ismimi ver tarih degişsin ismim gecşin tarihte
Ada mı 😯😯😯😧😧😧😧
Ülkede alabilirsin bana az bile
Sana gezegen alayım 😂
Cevap
10Cevap
Kaybedecek bir şeyim kalmadı
Kalamıştır mutlaka iyi duşun
Kalmadı maalesef
Sevdiklerimi korkarım kaybetmekten. Buda çoğu zaman elimi ayağımı bağlar maalesef..
Benimde
Değer verdiğim insanları kaybetmekten korkarım en başta...
Bende
Biricik ben kendim, başka da kaybedecek bir şeyim yok.
Doğru en onemlisi kendimizi bilincimizi kaybetmemek hiç öyle düşunmemiştim haklısın
minimalistim haha çoğu şeyi hayatımdan çıkardım
en son işi bıraktım
umudu kaybetmekten korkarım ne kadar anlaşamasak da ailemi bir de
Güzel şeyler yaşama ihtimalini kaybetmekten korkmuşumdur her zaman. Bu korkum yüzümden yanlış seçimler yaptığım da oldu :D
Kaybetmekten korkarım ama daha çok kaybetmekten korktuğumu belli etmekten korkarım. Kaybetme korkusunu hisstettirdiğin an kaybettin demektir
Evet neyi çok istersek olmaz
Korkarım şimdilik, zaman ne gösterir bakacağız
Yani kaybedince geride kalanlar için daha mı çok korkarsın onlarıda kaybetmeyeyim diye yoksa ne yaparsam yapayim zaten kaybedeceksem ederim deyip umursamaz mısın
Aileden başka hepsi boş aslında kimse kimseyi ailesi kadar sevmez dusunmez
Sadece ölmekten korkuyorum
Yaşamayı seviyorsun o zaman mutlusun
Ne güzel mutlulugun daim olsun
Çok bir şeyim kalmadı. Artık kazanma zamanı.
Evet bak yinede umudunu kaybetmemişsin
Kaybetmemekte ziyade, daha ne kadar kaybedebilirim ki :D
Olsun yinede gülunseyebilmek güzel
Gülümsemek de değil, kahkaha atıyorum artık :D
Bende bazen çok kotu cok uzulecegim bir sey varsa çok neseli oluyorum kahkaha atıyorum
boş ver ya hangimiz normaliz ki
Yaaa durum o kadar fena mı 😂😂😂
Sandığından beter :D
Hiç de bile kabul etmiyorum olamaz olamaz 😂😂😂
:D sende çokmuş
Yok onlari genel saydım aile hayaller dostlar ama hepsi degil dostlari saymasakta olur
Antalyads
Ben hep kaybettim zaten
evet seviyorsam
Aşk meşk anlamında değil yani genel olarak her şey için
tamam aşk meşk değil sadece neyi seviyorsam kişi farketmeksizin ya da olay farketmeksizin
Her şeyi kaybettik kendimizi kaybetmeyelim
Valla haklısın
Korkmam.
o zaman her şeyini kaybettin zaten en başinda duggularını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar