Beni kimse sevmiyor herkes saf sessiz olarak görüyor ne yapacağım?

Ben hiç dikkat çekici değilim kapalıyım ve böyle olması gerekiyor biliyorum ama ailem dahil herkes kapalıyım diye saf sessiz görüyor beni evet öyle bi yapım var dıştan sessiz sakinim ama zeki olduğumu düşünüyorum bazılarının göremediği fark edemediği şeyleri görüyorum ama işte dıştan s@lak olarak görüyorlarmıs gibi bende birilerinin dikkatini çekip beni sevmesini istiyorum özgüvenim bu sıralar olduğundan daha düşük geçenler de bütün cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim reddedildim saf birilerini kullanması kolay oluyor yalnız olmak bence daha iyi ama işte kimse de sevmeyince insan sevgisiz gibi hissediyor ne kadar kendini sevse de
Beni kimse sevmiyor herkes saf sessiz olarak görüyor ne yapacağım?
Cevapla